خبرهای داغ:
دبیر قرار گاه جواد ائمه (ع) سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: طرح مبارزه با اعتیاد محله محور در 10شهرستان استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۰۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی فرخنده صبح امروز در نشست خبری  امضاء تفاهم نامه همکاری قرارگاه جواد ائمه (ع) اظهارداشت: این قرار گاه در سال 95 در سطح کشور آغاز شده است و هم اکنون در10 شهر استان بجز شهرستان طبس در 11 محله در حال اجرا است.

دبیر قرار گاه جواد ائمه (ع)سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به نحوه کار کرد قرار گاه عنوان کرد: در هر شهرستان یک قرار گاه فرعی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اهداف این قرار گاه را در 6کمیته و 6گام جلو خواهیم برد، افزود: شناسایی نقاط قوت و ضعف، بستر سازی ، اجرای کار فرهنگی وتبلیغاتی، درمان و به نتیجه رساندن اهداف در دستور کار کمیته ها قرار دارد.

فرخنده عنوان کرد: در این قرار گاه بیشتر از توان مردمی وسازمان های وابسته بهره خواهیم برد چرا که هرکجا از توان مردمی استفاده شده است پیشرفت کرده ایم.

 وی با اشاره به اینکه باید قبح استفاده از مواد مخدر را برای مردم برجسته کنیم، گفت: ترک اعتیاد افراد در این طرح دنبال می شود که در این زمینه خواستار ورود خیران برای کمک به هزینه های درمان را داریم.

فرخنده با بیان اینکه برخی از افراد بضاعت برای درمان را ندارند، افزود:  ۱۵۰ نفر برای ترک اعتیاد و درمان در این طرح در محلات هدف تا کنون ثبت نام کرده اند و 40 نفر تا کنون مورد درمان قرار گرفته اند.

 وی با اشاره به اینکه بعد از درمان مسئله اشتغال و ارائه تسهیلات به افراد دنبال خواهد شد، گفت: سپاه در اجرای این طرح به هیچ عنوان قصد موازی کاری ندارد و تلاش داریم مجموعه هایی که در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و درمان وظیفه دارند  را در یک کار قرارگاهی دخیل کنیم.

دبیر قرار گاه جواد ائمه (ع) با بیان اینکه اجرای این طرح با تاکید حفظ آبروی خانواده های معتادین است،تاکید کرد: این اطمینان را به خانواده ها می دهیم اطلاعات شخصر افراد طبقه بندی و به صورت محرمانه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها