سپاه یعنی مبارزه با تروریست، یعنی مدافع حرم بودن یعنی حماسه آفریدن در کرببلا و شام بلا، سپاه یعنی سرداران سر بدار‌ی که در دفاع از دین نه به فکر جان .
کد خبر: ۸۹۳۵۲۳۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، علت عصبانیت و هجمه‌های روز‌های اخیر رئیس جمهور سبک سر و دیوانه آمریکا علیه سپاه را باید در نقش مؤ ثر وکار آمد و توانمندوموفق این نیروی عظیم الهی در دفاع وپاسداری از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی، دفاعی، فکری، و فتح قله‌های پیشرفت علم و اقتدار در سطح منطقه و جهان با الهام از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ عاشورا ودرس آموزی از مکتب ولایت فقیه و اطاعت از مقام معظم رهبری با نقش آفرینی‌های حماسی ظرفیت گره گشای انقلاب اسلامی و ملت ایران و جهان اسلام دانست.
 
ودر یک کلام بهترین دلیل روشن این همه دشمنی و هجمه شیطان بزرگ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دراین کلام نورانی حضرت امام (ره) که بار‌ها بر آن تاکید کرده اند به زیبایی بیان شده آنجا که می‌فرمایند اگر دشمنان از شما بد گفتند بدانید که کار و راهتان درست است؛ و راه سپاه یعنی ادامه راه امام حسین (ع) و رمز این راه هیهات منا الذله واستکبار ستیزی است. راهی که مصداق صراط الله الحمید المجید است.


وکار سپاه یعنی آنانکه دشت‌های تفتیده جنوب و قله‌های سر به فلک کشیده کردستان وخروش آب‌های دریا در مقابل مردی و مردانگی شان سر تسلیم فرود آورده است.

سپاه یعنی حضورمردان مرد از تبار رزم و شهادت در عرصه بیکران آب‌های نیلگون خلیج فارس بودن و تفنگداران آمریکایی را اسیر و ذلیل نمودن.

سپاه یعنی توکل بر خدا نمودن و پوزه کدخدا را به خاک مالیدن. سپاه یعنی قطع همه دست‌های متجاوز، سپاه یعنی حوزه ماموریت ورسالتش داخل و خارج.

سپاه یعنی مبارزه با تروریست، یعنی مدافع حرم بودن یعنی حماسه آفریدن در کرببلا و شام بلا. سپاه یعنی سرداران سر بدار‌ی که در دفاع از دین نه به فکر جان نه به فکر سر بودن همان‌ها که رهبر فرزانه انقلاب در وصفشان می‌فرماید انسان وقتی درجمع شما پاسداران قرار می‌گیرد حقیقتا بوی بهشت را استشمام می‌کند.

سپاه یعنی از نسل عاشورا بودن سپاه یعنی فریاد مظلومان عالم یعنی مصداق کونا لظالم خصما ولمظلوم عونا.


سپاه یعنی اشدا ء. علی الکفار ورحماء بینهم. یعنی توان دفاعی کشور و عمل به آیه شریفه واعدوالهم ما استطعتم من قوه

سپاه یعنی استقلال کشور یعنی قدرت درون زا و عمل به آیه شریفه لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا.

سپاه یعنی تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا را در تیررس خودداشتن. سپاه یعنی حضور مقتدرانه در شرایط سخت در آسمان و زمین ودریاوهوا، یعنی ضامن امنیت و دفاع و لرزه انداختن براندام دشمنان این مرز و بوم و سپاه یعنی از نسل عاشورا بودن و محل رویش‌های از جنس شهید حججی. سپاه یعنی نجات کشور در شرایط سخت و بحرانی. یعنی عبور آرام شبانه برادرانم از اروند رود و برهم زدن تمام محاسبات نظامی تمام دنیا استکبار.

سپاه یعنی مدیریتی ذاتا جهادی یعنی سازندگی و محرومیت زدایی، یعنی خدمت رسانی در دورترین مناطق، جاده سازی، سدسازی، درمان، و آموزش و سلامت وابرسانی به روستا‌های دورافتاده وبه معنای واقعی یعنی ایثار وازخودگذشتگی و خنثی سازی راهبرد‌های دشمنان برای فشار‌های اقتصادی به کشور، سپاه یعنی ما می‌توانیم و توانستن را به منصه ظهور نشاندن در همه عرصه‌های، سپاه یعنی مقابله با تحریم‌های اقتصادی و نظامی دشمنان، سپاه یعنی مصداق حملوا بصائرهم علی اسیافهم یعنی بصیرت و حضور درمیدان جنگ نرم وافشای ترفند‌های شیطانی و خنثی کردن توطئه‌های اهریمنی دشمنان، سپاه یعنی مقابله با نفوذ، یعنی خوب دیدن و خوب عمل کردن وبه موقع وبه هنگام اقدام نمودن، یعنی عمل به این فرمود: ه مقام معظم رهبری انقلابی بودن و انقلابی فکرکردن و انقلابی عمل کردن.

سپاه یعنی زیباترین و جامع‌ترین وپربارترین وپرارزش‌ترین اسم‌ها که این نام مبارک در بردارنده همه خوبیهاوزیبائیهاست وبرای اثبات این ادعا همین بس که امام راحل وعظیم الشان فرمود:‌ای کاش من هم یک پاسدار بودم. ودر یک کلام سپاه این سخن زیبای امام راحل را معناست که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و امروز باید گفت: نه تنها کشور بلکه اگر سپاه نبود عراق و سوریه و لبنان نبود. وبه پاس این همه زیبایی و اخلاص و مجاهدت به همه سپاهیان عزیز درود وبه همه آنان خدا قوت وپاسخ مابه دشمنان چنین است .

شهادت آرزوی مسلمین است /خونی که دررگ ماست هدیه به رهبر ماست؛ و همه ملت ایران سپاه است

/
ارسال نظرات