خبرهای داغ:
استاندار گلستان با بیان اینکه احساس وظیفه کردم تا در نخستین روز کاری در این استان به این شهدای عزیز ادای احترام کنم، گفت: تلاش همه ما، در کنار امنیت، ایجاد توسعه است.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۵۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، دکتر سید مناف هاشمی در نخستین روز کاری خود، با حضور در گلزار شهدای گرگان اظهار کرد: از نظر بنده، اولویت کاری ما میثاق با شهدایی است که به ما آرامش دادند تا بتوانیم در امنیت کامل به کارمان ادامه دهیم.

وی افزود: اگر به کشورهای اطراف خود نگاهی بیندازیم می بینیم که در همه این کشورها جنگ است و ما این امنیت را مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون پاک شهدای گرانقدر هستیم.

وی با بیان اینکه احساس وظیفه کردم تا در نخستین روز کاری در این استان به این شهدای عزیز ادای احترام کنم، افزود: تلاش همه ما، در کنار امنیت، ایجاد توسعه است.

هاشمی خاطرنشان کرد: اصلاح شاخص های توسعه، نیازمند امنیت است و امیدواریم بتوانیم در طول دوره خدمت، شاخص های توسعه ای استان از جمله کاهش نرخ بیکاری، حوزه راه، بهداشت و درمان و ... را ارتقا دهیم و در نزد مردم استان سربلند باشیم.

لازم به ذکر است؛ دکتر سید مناف هاشمی به همراه مدیران ارشد استانی ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان، در بارگاه امام زاده عبدا... گرگان حضور یافت و نسبت جایگاه والای ایشان با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها