فصیحی گفت: سازمان بسیج کارمندان در حال تلاش و رایزنی است تا با اولویت قراردادن دو شاخص خدمت به خلق و روحیه خدمت و سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، نقش بسزایی در تحقق دولت اسلامی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۵۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲

ناصر فصیحی مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با تأکید بر لزوم تحقق دولت اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با هیأت دولت در سال 92 داشتند، هفت شاخص را برای تحقق دولت اسلامی معرفی کردند و دولت را نسبت به عمل به این شاخص ها تشویق کردند.

وی ادامه داد: سلامت اعتقادی، اخلاقی و عملکردی، خدمت به خلق و روحیه خدمت، عدالت طلبی، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، قانون گرایی، حکمت و فردگرایی در امور و نهایتا تکیه بر ظرفیت های درونی کشور، هفت شاخصی بودند که رهبر انقلاب آن ها را پیش نیاز تحقق دولت اسلامی خواندند.

فصیحی تصریح کرد: سازمان بسیج کارمندان در حال تلاش و رایزنی است تا با اولویت قراردادن دو شاخص خدمت به خلق و روحیه خدمت و سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، نقش بسزایی در تحقق دولت اسلامی داشته باشیم و معتقد هستیم که اگر همین دو شاخص عملیاتی شود، در حوزه سلامت اداری تحول بسیار بزرگی در کشورمان بوجود خواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان گفت: قطعا بسیج می تواند با ایفای نقش ارشادی و حتی نظارتی و عمل به امر معروف و نهی از منکر، زمینه را برای هموار شدن دست یابی به دولت اسلامی و سلامت کامل اداری فراهم کند.

ارسال نظرات