مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت آذربایجان شرقی:

بهره‌مندی سه هزار مددجوی آذربایجان شرقی از وام کارگشایی

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت آذربایجان شرقی با تأکید بر تسهیل پرداخت وام به مددجویان گفت: سه هزار و 138 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری وام کارگشایی به مبلغ پنج میلیارد و 832 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۸۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد یاورزاده، با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی از جمله اولویت‌های این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است، افزود: در شش‌ماهه نخست امسال 788 مددجو از تسهیلات اشتغال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان آذربایجان شرقی به مبلغ شش میلیارد و 446 میلیون تومان بهره‌مند شدند.                                                                                            

وی هدف از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه عنوان و بیان کرد: امسال دو هزار خیر، چهار میلیارد و 400 میلیون تومان در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند.                                                                             

یاورزاده تسهیل در ارائه خدمات بانکی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از اهداف مهم تأسیس صندوق امداد ولایت دانست و ادامه داد: این صندوق با تسهیل در ضمانت و پرداخت تسهیلات موردنیاز مددجویان نقش مهمی در طرح‌های اقتصادی و ایجاد شغل دارد.                 

وی اضافه کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هم‌اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل است و صاحبان سپرده و مددجویان می‌توانند باکارت الکترونیکی صندوق از همه دستگاه‌های عضو شبکه شتاب استفاده و وجوه خود را جابه‌جا کنند.                                                          

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان آذربایجان شرقی بیان کرد: امید است با مشارکت خیران در سپرده‌گذاری میزان منابع این صندوق قرض‌الحسنه افزایش یابد تا زمینه بهره‌مندی نیازمندان و ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی خانوارها بیش‌ازپیش فراهم شود.                     

ارسال نظرات
آخرین اخبار