خبرهای داغ:
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان:
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: همراه با آموزشهای جدید ، باید مدل های نوین شغلی نیز به جامعه هدف انتقال داده شود.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۸۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، موسی بی باک در جلسه کمیته گرامیداشت هفته کارآفرینی این شهرستان اظهار کرد: همراه با آموزشهای جدید ، باید مدل های نوین شغلی نیز به جامعه هدف انتقال داده شود.
بی باک افزود: باید مدیران دستگاهها و نهادهای دولتی نیز کارآفرین باشند تا درک صحیحی از فرآیند تولید و نیازهای جامعه ی توسعه یافته داشته باشند و به این سمت حرکت کنند.
وی کارآفرینی را ارزش آفرینی دانست و افزود: کارآفرینی یکی از عوامل بسیار مهمِ تشویق به سرمایه گذاری است و موجب گسترش بازارهای جدید می گردد که برآیند همه اینها منجبر به ارائه خدمت با ارزش به جامعه است.
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: هفته کارآفرینی (24 الی 30 آبان) فرصتی مغتنم در جهت ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی است که برنامه های ویژه ای را در راستای بزرگداشت این هفته تدارک دیده ایم.
بی باک تصریح کرد: برنامه هایی نظیر همایش کارآفرینی-فرصتها و تهدیدها ، میز مشاوره رایگان کسب و کار ، همایش بررسی چالش ها و فرصت های شغلی بانوان ، سخنرانی های انگیزشی ، نمایشگاه فرصت های شغلی،مهارت آموزی و صنایع دستی ، کارگاه های آموزش کارآفرینی ،بازدید از طرح های موفق کارآفرینی و معرفی کارآفرینان موفق به صدا و سیما و اصحاب محترم رسانه جهت بزرگداشت هفته کارآفرینی در شهرستان گرگان پیش بینی شده است که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می گردد.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین برنامه هایی، انتقال تجربیات کارآفرینان موفق به جوانان و افراد جویای کار و آشنایی آنها با فرصتها و تهدیدها می باشد.
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان ادامه داد: آشنایی کارآفرینان به ویژه جوانان با قوانین و مقررات کسب و کار، بهبود رابطه دانشگاه با صنعت و آشنایی بیشتر دانشجویان با مقوله کارآفرینی از دیگر اهداف ما در جهت بزرگداشت هفته کارآفرینی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها