بیانیه بسیجیان سمنان خطاب به نماینده مردم سمنان در مجلس؛
بسیجیان سمنان در پی رفتار ناشایست همتی نماینده مردم سمنان،سرخه و مهدیشهر در مجلس شوری اسلامی بیانیه ای منتشر کردند.
کد خبر: ۸۹۳۵۳۱۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

 به  گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بیانیه بسیجیان سمنان در دفاع از مقام شهدا ٬خانواده شهدا و رزمندگان مدافع حرم در پی رفتار ناشایست همتی نماینده مردم سمنان،سرخه و مهدیشهر در مجلس شوری اسلامی بیانیه ای منتشر کردند.

به شرح زیر می باشد.

بسمه تعالی

امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست« مقام معظم رهبری»

شهر سمنان٬ شهر اخلاق دیروز افتخار میزبانی از خانواده معظم شهیدی را داشت که در ایران و جهان به دفاع از حریم ولایت زبان زد و شهره عام و خاص شده است.و در سراسر کشور ، تمام مردم ایران اسلامی با هر گرایش سیاسی این خانواده را روی چشم و سر خود میگذارند.

رهبر انقلاب اسلامی درباره مقام شهید حججی فرمودند: شهید حججی عزیز حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد.

برنامه یادبود شهید حججی و شهدای مدافع حرم سمنان بسیار قوی و زیبا در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان با حضور آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و خانواده معظم شهدای مدافع حرم سمنان و دانشجویان و آحاد مردم شهید پرور شهرستان سمنان برگزار شد.

ولی تنها نقطه ضعف این برنامه را میتوان جایی دید که نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی سخن مجری( رزمنده مدافع حرم) برنامه را به خود می‌گیرد و در دفاع از حرکت سخیف همکاران خود در مجلس شورای اسلامی ( سلفی حقارت با خانم موگرینی)قصد به هم ریختن برنامه را داشت و الفاظ زشت و ناپسندی را بر زبان جاری کرد.

ما بسیجیان سمنان ضمن محکوم کردن صحبت های زننده و دور از اخلاق آقای همتی ،از تمامی خانواده معظم شهدای مدافع حرم حاضر در جلسه ، کمال عذرخواهی را داریم و به قول پدر بزرگوار یکی از شهدای مدافع حرم شهرمان٬ از ماست که بر ماست..

و اما سخنی با آقای همتی: نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی، مجلس شهید حرمت دارد. و اگر دیدید کسی در جواب گویی شما به پانخواست، دلیلش فقط این بود که نخواستیم بی احترامی به مجلس شهدا شود و آبروی شهر و استانمان را بیشتر از این جلوی خانواده شهید حججی بریزیم.و این نکته را نیز خاطرنشان میکنیم که اگر کسی از آن جمعیت صدها نفره با شما هم عقیده بود ، به نشانه اعتراض به سخنان مجری برنامه جلسه را ترک می کرد.ولی فقط شما بودید که این بی احترامی را به مجلس شهدا کردید.آقای همتی، حضور در مجلس شهدا توفیق می‌خواهد که شما با ترک خود بی توفیقی خود را به اثبات رساندید.جوانان دانشجوی انقلابی ما تا آخرین لحظه در مجلس شهدا حضور داشتند و اشک ریختند.و دقایق بسیاری را به احترام خانواده شهدا و شهید حججی روی پا ایستادند و ادب کردند.آقای همتی مردم شهید پرور شهر اخلاق این بی احترامی شما را از یاد نمی‌برد و نمی‌بخشد.

و اما در پایان، از مجری عزیز و انقلابی و رزمنده مدافع حرم تقدیر و تشکر نموده و این نکته را خاطر نشان میکنیم که همانند حمایت حضرت امام خامنه ای « مدظله العالی» از مداح انقلابی ،حاج میثم مطیعی که به وی فرمودند: «شما یک حرف کاملا درست و محکمی زدید.تردید نکنید ،کار شما کاملا درست بود» ،دیشب آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان نیز پس از پایان برنامه در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما فرمودند: « برنامه یادواره بسیار عالی برگزار شد و مجری آن نیز بسیار عالی بود.»

برای عاقبت به خیری هم دعا کنیم...

ارسال نظرات
پر بیننده ها