خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام شهرستان برخوار در پاسخ به گستاخی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۳۶۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام شهرستان برخوار در پاسخ به گستاخی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرده است:

به نام خدا

ما امت حزب الله و بسیجیان پیرو خط ولایت در مقابل هرگونه یاوه گویی های امریکایی صهیونیسم ایستادگی کرده و با هرگونه هجمه ای که در هر جایی که قرار باشد بر علیه ملت مظلوم اتفاق افتد مقابله می نماییم و مقابله به مثل متقابل انجام خواهیم داد.

اما امروز ما بسیجیان شهرستان برخوار و حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) تمامی یاوه گویی های رییس جمهور امریکا ترامپ دیوانه را محکوم کرده و به تمامی افرادی که مرعوب قدرت غرب شده اند اخطار می دهیم که امریکا روزی در هم می پاشد و روزی تمامی ملت مظلوم و مستضعف دنیا در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران که همواره حامی ملل مظلوم بوده است یک دل خواهند شد و به دیوانگی های غربی ها در راس ان امریکا ی جنایتکار پایان خواهند داد . همچنین ما با تکیه بر کلام پیشوا و رهبرمان در هیچ برحه ای از زمان به امریکا و اسراییل اعتماد نخواهیم کرد و به انها بدبین خواهیم بود انچنان که با استفاده از این ابزار که نهفته در کلام رهبرمان بوده توانسته ایم در تمامی فتنه ها ی پیش رو موفق و پیروز عمل نماییم.

حال با توجه به سخنان اخیر رییس جمهور امریکا مبنی بر بی احترامی به جمهوری اسلامی ایران و خلیج همیشه فارس ایران که خود برگی از تاریخ کهن ایران اسلامی را در بر دارد و ان را به نام خلیج عربی خواندن چیزی را جز خود فروختگی غربی و پشت پرده ننگین عربی امریکایی صهیونیسم را به هر مسلمان ازادی خواهی یاداوری نخواهد کرد.

در پایان ما بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین (علیه السلام) تمامی سخنان ضد ایرانی رییس جمهور امریکا را و نامیدن خلیج همیشه فارس را به نام خلیج عربی که نام کذب و بی اصل و نسبی میباشد را محکوم کرده و با بغض انقلابی همواره امریکا و اسراییل را به عنوان مسببان این جریان می دانیم و دشمنان قسم خورده اسلام به حساب می اوریم.

فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام حسین(علیه السلام)

ارسال نظرات
پر بیننده ها