سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در نشست بصیری اساتید ، فرهیختگان و دانشجویان اردبیل گفت: امروز اگر سپاه سپاه نام آور شده است به برکت خون شهدای مظلوم و به همت شما اساتید، فرهیخته ها و دانشجویان به دست آمده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۳۷۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

رمز پیروزی انقلاب همسبتگی میان همه آحاد کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در نشست بصیرتی تشکل های دانشگاهی داشنجویان، استادی ، فرهیختگان دانشگاه های استان اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد:وقتی انسانهای عالم، اساتید دانشگاه و حوزه، دانشجویان در مجموعه سپاه حضور می یابند و با سپاه یک دلی و همرنگی خود را نشان می دهند اینها را وابسته خون شهدا و امام شهدا می دانیم.

وی افزود:امروز اگر سپاه سپاه است به برکت مظلومیت شهدا و انسان‌های پاکی است که از همه چیز خود گذشتند تا امروز دانشجویان ما در دانشگاه‌ها به دستاوردهای علمی دست پیدا کنند و کشور ایران را به همه دنیا معرفی کنند که این همان تفکر بسیج و انقلاب است.

وی گفت:کسانی که لباس پاسداری پوشیده اند مثل شهدای دفاع مقدس که انسان‌های بزرگی بودند و اوصاف و ارزشهای بی مثالی دارند و هر کس که بیرق امام حسین استوار نگه دارد پاسدار بسیجی و حسینی هست.

بابازاده با اشاره به رشادت های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم بگوییم که در انقلاب فقط سپاه ارتش و نیروی انتظامی جنگ را به اتمام رساندند بلکه  پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را مدیون پرچمداران این انقلاب که مردم عزیزمان اند هستیم که با مردانگی های خود اجازه تجاوز دشمنان به کشور را ندادند و با صلابت و اقتدار مقابل آنها ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس افزود: تمامی این همبستگی ها با همت و تلاش ملت انقلابی و ارزشی نظام جمهوری اسلامی در سایه شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم محقق شده است.

وی ادامه داد: تنها سپاه نبود که سرنوشت جنگ را عوض کرد ارتشی ها همچون عباس دوران ها حافظ منافع این ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند.

بابا زاده بیان کرد:هدف اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ایران از بین بردن اتحاد و همدلی میان تمام قومیت ها به ویژه از بین بردن تفکرات سپاه پاسداران و بسیج در سنگر دانشگاه ها است چراکه امروز تفکرات بسیج از طریق دانشجویان و دانشگاه ها در دنیا غلبه کرده است و ابر قدرت مند های جهان مقابله نخبگان بسیج و اندیشمندان دانشگاه های کشور به زانو درآمده اند.

ارسال نظرات