خبرهای داغ:
رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین در استان همدان خبر داد

برپایی 11 موکب همدانی در کربلا و نجف طی ایام اربعین حسینی

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین در استان همدان از برپایی 11 موکب همدانی در کربلا و نجف طی ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۵۳۷۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

برپایی 11 موکب همدانی در کربلا و نجف طی ایام اربعین حسینیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی بادامی در جلسه ستاد اربعین استان همدن اظهار داشت: براساس برنامه زمانبندی شده از 27 تیرماه اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در دو حوزه انجام شده است.

وی گفت: یک مرحله تکمیل پرونده موکب‌ها و صدور پروانه برای آنها است که امسال برای کل کشور یک هزار و 460 پرونده بوده که سهم استان همدان 10 مورد است.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین در استان همدان تاکید کرد: طبق فراخوانی که انجام شد تمام موارد اعتبارنامه‌ها صادر شده و پنج شنبه آخرین مهلت موکب هایی است که هنوز اعتبارنامه آنها ثبت نشده است.

وی تصریح کرد: دو نفر به عنوان نماینده مستقیم در مرز مهران و کربلا معرفی شده که مستقر شدند که موارد به آنها اطلاع رسانی می شود.

بادامی در ادامه افزود: روز پنج شنبه آخرین مهلت گرفتن ویزا است که بسته می شود و بیشتر از 650 مورد ما سهمیه نداریم از قبیل نانوا، شاتر، چانه گیر، مسئول فرهنگی و ... مشخص شده که در آنجا به مدت 10 الی 15 روز خدمات می‌دهند.

وی گفت: کالاهای ما طبق برنامه و زمانبندی و به دو زبان فارسی و عربی برای تحویل مشخص شده و حتی ماشین ها نیز مشخص شده و سعی شده از بهترین راننده ها استفاده شود.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین در استان همدان افزود: تاکنون 90 درصد کارها انجام شده و از پنجم ماه صفر کاروان‌ها می‌توانند در موکب‌ها مستقر شوند که تا 25 صفر آماده ارائه خدمات است و همچنین برای خادمینی که خارج از کشور هستند یک جلسه مشترک برگزار می‌شود و در داخل نیز تعامل خوبی با فرمانداران انجام شده شده که امکانات را ارائه می دهند.

وی در پایان با بیان اینکه 11 موکب از همدان در کربلا و نجف برپا می شوند، تاکید کرد: ما باید در مسیرهای خروجی استان از پلیس راه تا جنت آباد فضاسازی مطلوبی انجام دهیم که یک نمادی از اربعین مشخص باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات