امام جمعه تربت جام در دومین یادواره 282 لاله افلاکی ارتش:

ولایت‌مداری رکن اساسی ارتش است

امام جمعه تربت جام بیان داشت: ولایت مداری رکن اساسی ارتشی است که زیر پرچم اسلام با تبعیت از رهبری دین شناس با تقوا و مدبر جانش را فدای اسلام وانقلاب می‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۰۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام طاهری امروز در دومین یادواره 282 لاله افلاکی ارتش که به میزبانی شهرستان تربت جام برگزار شد، اظهار داشت: سران ارتش قبل از انقلاب در خدمت طاغوت بودند، اما امروز فرماندهان و نیرو‌های تحت امرشان تابع محض ولایت فقیه و در خدمت مظلومان عالم هستند و ما لباس ارتش را مقدس دانسته و برآن بوسه می‌زنیم.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران تابع اسلام ناب و پا در رکاب ولایت در خدمت به مردم پیشقدم است و بابرخورداری از پشتوانه مردمی مدافع استقلال و امنیت آنان است.

وی ادامه داد: ارتش با مشی شهادت طلبی علاوه بر پاسداری از حریم کشور دفاع از مظلومان کشور‌های همسایه را نیز به عهده دارد این در صورتی که قبل از انقلاب سران ارتش ترسو و از مرگ می‌هراسیدند، اما همان دوران بدنه ارتش مومن بودند که به فرمان امام راحل لبیک گفتند وبه مردم پیوستند.

طاهری تاکید کرد: مهترین هدف برپایی محافل شهدا این است که راه آنان را ادامه داده و بدانیم که این مسیر با روحیه انقلابی محقق می‌شود چرا که شهدا با خدا معامله کردند.

وی بیان داشت: ولایت مداری رکن اساسی ارتشی است که زیر پرچم اسلام با تبعیت از رهبری دین شناس با تقوا و مدبر جانش را فدای اسلام وانقلاب می‌کند.



*حمایت از نیرو‌های انقلابی وظیفه همه مسئولان است

امام جمعه تربت جامبا اشاره به فرمان آتش به اختیار رهبری خاطرنشان کرد: جوانان ومردم انقلاب باید هرکجا که هستند ضعف وسستی را دیدند فریاد بزنند تا صدایشان در تهران شنیده شود و امامان جمعه از نیرو‌های انقلابی حمایت می‌کنند.

امام جمعه خطاب مسئولان یادآورشد: صاحب کشور مردم هستند و نباید به خاطر این که ضعفی را مطرح می‌کند با آنان تندر و غیر منطقی بنامند و مدیران با صبر از راهکار‌های انقلابیون استقبال کنند که به نفع نظام ومسئولان است.

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: روحانیت منطقه پشت سر مردم، مسئولان و امامان جمعه انقلابی حاضر هستند و در مقابل جریان‌ها که بخواهد نیرو‌های انقلابی را تخریب کنند آرام وبی تفاوت نخواهیم بود.

گفتنی است: همزمان با ایام شهادت پیام رسان نهضت عاشورا امام سجاد (ع) دومین یادواره ۲۸۲ شهید ارتش شهرستان‌های تربت جام، تایباد، باخرزو فریمان به عنوان لاله‌های افلاکی با حضور فرماندهان ارشد نظامی خراسان رضوی به میزبانی تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله نزاجا در مصلی الغدیر تربت جام برگزار و طی آیینی باشکوه با اجرایسرود، پخش نماهنگ، مداحی، قرائت دکلمه فرزند شهید و تشیع نمادین پیکر شهید از کتاب لاله‌های افلاکی ارتش رو نمایی و از سوی تیپ ۳۸ زرهی به خانواده شهدا لوح سپاس و تندیس ایثار اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار