خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهراء (س) شهرستان دزفول

نشست سبک زندگی خانوادگی و اجتماعی

نشست سبک زندگی خانوادگی و اجتماعی با محوریت تعامل با والدین ،همسر و فرزندان در حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۳۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهراء (س) شهرستان دزفول، نشست سبک زندگی خانوادگی و اجتماعی با محوریت تعامل با والدین ،همسر و فرزندان با همت رابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در این حوزه در صبح روز سه شنبه مورخ 23/07/96 با حضور خواهر پاسدار دارابی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهراء (س) شهرستان دزفول، خواهرجعفری مبلغ و مربی طرح صالحین، فرماندهان و اعضاء شورای بسیج پایگاه های تابعه این حوزه برگزار شد.

 

خواهر پاسدار دارابی ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم هدف از برگزاری این نشست های سبک زندگی و اجتماعی  را ایجاد بصیرت افزائی در زمینه چگونگی برخورد و تعامل صحیح  با والدین ،همسر و فرزندان و حفظ و استحکام بنیان خانواده بیان نمود.

 

خواهر طلبه جعفری مبلغ و مربی طرح صالحین این حوزه نیز ضمن سخنرانی و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم  و آموزش های لازم در مورد تعامل با والدین همسر و فرزندان افزود: یکی از مهم ترین وظایف والدین تربیت صحیح فرزندان می باشد. پس بر ما واجب است تلاش نمائیم تا نسل جوان ما به یک نسل خسته و منزوی تبدیل نشودو فرزندانی را تربیت و پرورش دهیم که در آینده سربازان آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و این انقلاب باشند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار