یادواره110 شهید فرهنگی،دانش آموز و پژوهشگر شهرستان سلماس و با حضور فرمانده سپاه سلماس و امام جمعه و اعضای شورای تامین و بسیجیان و دانش آموزان و عموم مردم در محل مسجد امام خمینی (ره) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۵۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید فتاح معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذر غربی گفت : سلماس دارای پتناسیل های مستعد برای پرورش مفاهیم ارزشی و ملی در بین دانش آموزان است.

وی از شهدا بعنوان انسان های هنرمندی یاد کرد که به بالاترین سطح انتخاب درست بهره مندی از دنیا و آخرت رسیده اند ودر دنیا با فرار از گناه قدم در راه مبارزه حق علیه باطل گذاشته اند و در سفره الهی میهمان شده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سلماس نیز در این مراسم بیان کرد: شهدا برای احیای مفاهیم دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

موسی زاده ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و شایسته است دانش آموزان بسیجی در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ آرمانی هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان آینده همت بیشتری داشته باشند.

سید نورالدین عافی راوی مشهور دفاع مقدس در این مراسم خاطر نشان کرد : دانش آموزان توانمند ما در فاصله 15ماه از آغاز جنگ تحمیلی توانستند در پستهای فرماندهی حساس جنگ انجام وظیفه کنند و خون خود را تقدیم انقلاب اسلامی کنند .

وی در پایان گفت: شهدای دانش آموز با تاسی به نوجوان کربلا ، و امام حسین (ع) رشادت های ماندگاری از خود به جا گذاشتند .

گفتنی است که شهرستان سلماس 110دانش آموز شهید را تقدیم این انقلاب کرده است.

ارسال نظرات