خبرهای داغ:
مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان همدان:
مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان همدان گفت: بیمارستان‌ها‌ی استان طی ایام اربعین در حال آماده‌باش خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۵۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

بیمارستان‌ها‌ی استان طی ایام اربعین آماده‌باش خواهند بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حبیب معصومی در جلسه ستاد اربعین استان همدان اظهارد اشت: وزارت کشور و اورژانس کشور برنامه ای عملیاتی برای اعضای کمیته بهداشت و درمان نوشته اند که همه دستگاه هایی که عضو کمیته بهداشت و درمان در ستاد اربعین کشور هستند شرح وظایفشان مشخص شده است.

وی گفت: از طرف اورژانس یک کد 6 نفره برای آمبولانس‌ها صادر شده که برای کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان همدان ابراز داشت: معاونت بهداشت هم تیم هایی را اعزام می کند و اعلام شده کسانی که اعزام می شوند پاسپورت و ویزا داشته باشند.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها‌ی استان طی ایام اربعین در حال آماده‌باش خواهند بود، گفت: تاکید شده که هر چه موکب‌ها کمتر و شناخته شده تر باشند راحت تر است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد اربعین در استان همدان نیز اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز همدان بطور ویژه کار خود را شروع کرده است.

غفاری گفت: در خصوص نحوه اخذ ویزا صدا و سیما استان اقدامات لازم را انجام داد و نمونه آن کاروان پیاده تبریز است که در خبر پخش شده و از طریق رادیو نما اخبار مربوط به اربعین در اختیار مردم گذاشته می شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد اربعین در استان همدان تاکید کرد: پخش اصلی و آماده باش صدا و سیما از 6 آبان به طور رسمی شروع می شود و با حضور مکرر مسئولین استانی و دوربین زنده در موکب ها و همچنین به صورت زیرنویس در سیما انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام مراکز 33 گانه استان همدان اقدام به ساخت مستند کردند که از 10 الی 15 روز قبل از اربعین این مستندها پخش می شود.

غفاری در پایان عنوان کرد: مهمترین موضوع در اخذ ویزا در گفتگوی ویژه خبری است و نکته دیگر اینکه از همان روز 6 آبان از کمیته ها در اورژانس، هلال احمر، سپاه، پایانه ها و راهداری گزارش‌های ویژه خبری تهیه می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات