با تلاش جهادگران گروه جهادی رهروان ولایت بخش جازموریان بار دیگر نوای اذان در گلدسته های مسجد “الله آباد” پیچید.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۶۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  کار جهادی پیر و جوان نمی‌شناسد، بسیجیانی که زمین‌های خشکیده را به سبز می‌نشانند، سقفی بر سر محرومان می‌سازند، ندانسته‌ها را به مردم می‌آموزند و نیت‌شان فقط برای رضای خداست.

 

 

گروه‌های جهادی که این روزها بیش از گذشته از آنها یاد می‌شود، گروهی از همین انسان‌ها هستند که جلوه حق تعالی را در حرکت های جهادی خود به نمایش می‌گذارند.

 

 

جهادگران می سازند تا ساخته شوند برای فرداها، شکی نیست که این ها نیز راه آیندگان را ترسیم خواهند کرد و همین بهانه ای شد تا با مسئول گروه جهادی رهروان ولایت بخش جازموریان گفتگویی داشته باشیم.

 

 

برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است

 

 

سجاد قنبری مسئول گروه جهادی رهروان ولایت شهرستان رودبارجنوب  گفت: امروز دغدغه رهبر معظم انقلاب انجام کار فرهنگی است و باید با تلاش و کوشش در این راه جلوی حربه های دشمنان و تهاجمات فرهنگی آنها را سد کنیم.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه جهاد ادامه دارد، افزود: اینک ما در دورانی قرارگرفته‌ایم که جهاد فی سبیل‌الله در شکلی دیگر اگرچه نه به‌ صراحت دوران جنگ، اما با همان دشواری‏‌ها و شاید باظرافت بیشتر بر دوش همه‏‌ی ما است.

 

 

قنبری با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است، اظهار کرد: آغاز این سازندگی، ساختن خود است. به عبارتی اولین هدف اردوی جهادی خودسازی است؛ همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است.

 

 

 

 

مسئول گروه جهادی رهروان ولایت بخش جازموریان خاطر نشان کرد: خدمت به محرومان شهرستان رودبارجنوب برای ما یک افتخار است در این مرحله از اردو ما توانستیم ظرف مدت۱۰ روز کار تعمیر و کندن چاه برای سرویس های بهداشتی مسجد روستای “الله آباد”ریگک بخش جازموریان را به اتمام برسانیم.

 

 

وی همچنین اظهارداشت: باخرید سیستم صوت نداشت به ارزش ۱۲میلیون ریال بار دیگر نوای اذان در گلدسته های مسجد این منطقه محروم گل کرد.

 

 

 

 

مسئول گروه جهادی رهروان ولایت اظهار کرد: اخلاص جهادگران در این اردو  موجب آرامش جسمی و روحی مردم محروم شد،چراکه بودن در کنار محرومان سعادت است.

 

 

 

 

وی در پایان افزود: انسان باید لذت در اردوهای جهادی را باید تجربه کند و با درد محرومان آشنا شود.

 

 

 

 

روستای “الله آباد ریگک”با ۸۰خانوار در ۵کیلومتری مرکز بخش جازموریان شهرستان رودبارجنوب واقع شده است

ارسال نظرات