فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : برای رسیدن به دولت اسلامی و جامعه اسلامی باید به عمق بخشی داخلی بپردازیم و این سوال وجود دارد که چرا این همه مفاسد اقتصادی ، مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه وجود دارد ؟
کد خبر: ۸۹۳۵۴۶۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع بسیجیان ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان اظهار داشت : محور اصلی بسیج در سطح استان و ناحیه باید در کنار حفظ کمیت افزایش کیفیت باشد تا زمینه تاثیرگذاری برنامه ها به وجود آید .

وی گفت : هر کدام از شما بسیجیان با توجه به سوابقی که در بسیج دارید برنامه های متعددی را در بسیج انجام می دهید ولی چرا ما نمی توانیم در معادلات فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی تاثیرات قابل قبولی بگذاریم ؟
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که کمیت لازمه کار است ، خاطر نشان کرد : ما نمی توانیم کمیت را در بسیج و سپاه حذف کنیم زیرا هر کاری نیاز به ظرفی دارد ولی از سال ۶۸ و بعد از دفاع مقدس ما با این ظرف خیلی مانوس شده ایم و بیشتر به دنبال کمیت هستیم که این اشتباه می باشد .
ابوحمزه عنوان کرد : ماموریت سپاه و بسیج در استان و شهرستان برای رسیدن به کیفیت و تاثیرگذاری چیست ؟ ما دارای ۵ ماموریت مقابله با تهدید سخت ،مقابله با تهدید نیمه سخت ، مقابله با تهدید نرم ، بسیج ده ها میلیونی و عمق بخشی داخلی هستیم .
وی تشریح کرد : ۴ ماموریت اول مقدمه و بسترساز برای عمق بخشی داخلی است و عمق بخشی به معنا و مفهوم این است که همه هنجارها و نیازهای جامعه در بدنه جامعه جمع می شوند و باید گفت چقدر ما توانسته ایم در این خصوص کار کنیم .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود : عمق بخشی داخلی باید ما را به تشکیل امت و جامعه اسلامی برساند و مقام معظم رهبری هم در صحبت های اخیر خود فرمودند که ما تنها نظام اسلامی را تشکیل داده ایم و هنوز دولت اسلامی و جامعه اسلامی شکل نگرفته است .
ابوحمزه با بیان این که همه ارکان نظام دولت هستند ، توضیح داد : بنابراین برای رسیدن به دولت اسلامی و جامعه اسلامی باید به عمق بخشی داخلی بپردازیم و این سوال وجود دارد که چرا این همه مفاسد اقتصادی ، مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه وجود دارد ؟
وی گفت : وجود این مفاسد و مشکلات در جامعه نشان از این دارد که ما هنوز یک دولت اسلامی نشده ایم و تا زمانی این دولت اسلامی محقق نشود ما این معضلات را خواهیم داشت و بسیج تنها مجموعه ای است که می تواند این مطالبه مقام معظم رهبری را اجرایی کند .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد : شورای پایگاه ها باید تهدیدها و آسیب ها ی حوزه استحفاظی خود را بدانند و راهکارهای مناسبی را در جهت رفع مشکلات حوزه استحفاظی خود ارائه دهند و بتوانند عمق بخشی را در جامعه افزایش دهند .
ابوحمزه کمیت و کیفیت را مقدمه ای برای عمق بخشی داخلی دانست و عنوان کرد : بنابراین سپاه و بسیج در سطح استان کرمان باید به سمت مطالبه گری بروند .
وی تاکید کرد : وقتی چند تن از نمایندگان استان ما می روند و در جهت حمایت از سران فتنه امضا می کنند ؛ اگر بسیج زنده و پویا باشد و به این نماینده ها بگویند چرا این کار را کردید آیا کسی می تواند جلوی آن ها بیاستد .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فتنه ۸۸ را خط قرمز دانسته اند ، گفت : اما در استان کرمان جناح خاصی سهام طلایی ، باغ علوی ، موسسه مولی الوحدین ، پیگیری برای گرفتن هکتارها زمین برای پتروشیمی رفسنجان و بزرگراه بندرعباس و کرمان را در دست دارد .
ابوحمزه ابراز داشت : حال اگر ما یک مجموعه ای داشته باشیم که همگی از این افراد مطالبه گری کنند دیگر افراد سودجو نمی توانستند ده ها هزار میلیارد را به جیب بزند و پاسخگوی هیچ کس نباشد و از آن طرف مردم برای ازدواج و درمان دچار مشکلات متعددی هستند حال چرا این اتفاقات می افتد دلیلش ۲۸ سال خاموشی است ؟
وی خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری جریان های انقلاب را به انقلابی ، غیرانقلابی و جریان معاند و ضدانقلاب تقسیم کرده اند و در ۴ سال گذشته همه فریاد ایشان برای انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن است؛ حال باید مسئولین تکلیف خود را مشخص کنند زیرا انقلابی همیشه خود را بدهکار انقلاب و غیرانقلابی خود را طلبکار انقلاب می داند .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد : اکنون باید تک تک افراد جامعه تکلیف خود را با انقلاب مشخص کنند و نمونه بارز برای انقلابی بودن شهید محسن حججی است که یک پاسدار ۲۵ ساله بود که امام و جنگ را ندیده بود ولی همه چیز خود را فدای انقلاب و دفاع از آن کرد.
ابوحمزه ادامه داد : شهید حججی بر اساس فهم خود تکلیف خود را انجام داد و امروز شما باید تکلیف خود را مشخص کنید تا بتوانید پایگاه و استان کرمان را متحول کنید زیرا در اسلام تنها ملاک انجام کار خالص است و باید با خداوند معامله کرد.
وی جناح بندی های راست ، چپ و میانه را از جمله اصطلاحات فرهنگ غرب دانست و تصریح کرد : ما کاری با جناح بندی های سیاسی نداریم و تنها حجت بر ما سخنان مقام معظم رهبری است .

 
 
 
 
ارسال نظرات