خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر گفت: شعار این هفته ورزش، سلامتی، پویائی و معنویت است و برای گرامیداشت این هفته بیش از ۲۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۷۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰

حجت حسین پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  اظهار داشت: برای نخستین بار در هشترود روز چهارشنبه ۲۶ مهر زنگ ورزش در مدارس منطقه نواخته خواهد شد و روز جمعه نیز همایش پیاده روی خانوادگی با اهدای جوایز ارزنده برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز پنج شنبه نیز همه اماکن ورزشی بصورت رایگان در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت و ورزشکاران و تیم ها می توانند با مسئولان سالن ها هماهنگی کنند.

حسین پور ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش دوچرخه سواری برای نخستین بار در شهرستان، دیدار جامعه ورزشی با امام جمعه و فرماندار، برنامه ورزش صبحگاهی برای کارکنان دولت، برپائی ایستگاه سلامت با همکاری شبکه بهداشت از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه دوستانه بسکتبال بانوان، مسابقات والیبال روستائی، جشنواره ورزش همگانی بانوان، همایش پیاده روی در بخش نظرکهریزی و برگزاری کلاس های آموزشی دانش افزاری مربیان و ورزشکاران نیز در این هفته می باشد.

حسین پور بیان کرد: با تلاش همکاران و نماینده مجلس و فرماندار هشترود در نخستین اقدام بعد از حضور بنده در این اداره، کلیه بدهی های این اداره به شهرداری پس از انقلاب، به مبلغ نزدیک به ۱۸ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با همکاری شورای شهر و شهرداری یک دستگاه مینی بوس برای تسهیل در ایاب و ذهاب ورزشکاران جهت حضور در مسابقات خریداری کنیم تا در هزینه های شرکت در مسابقات کم کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها