به منظور پیگیری نحوه اجرای برنامه های بسیج در پایگاهها؛فرمانده ناحیه روح الله یزد از پایگاه نرجس خاتون بازدید نمود.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۸۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این بازدید گفت:ایستادگی بسیج بر اصول و مبانی انقلابی و اسلامی گامی در جهت دفاع از حقوق ملت و نظام است.
زارع کمالی در ادامه گفت: بسیج اجتماعی از انسان‌های مؤمن و معتقدی بوده که برای اعتلا و سربلندی نظام در عرصه‌های مختلف با خودباوری و خدامحوری در تلاش است.
وی افزود: توسعه و پیشرفته همه‌جانبه کشور در گرو ترویج تفکر و اندیشه بسیج در جامعه بوده و باید از همه ظرفیت‌ها برای گسترش آن استفاده کرد.
فرمانده ناحیه روح الله یزد تصریح کرد: بسیج باید به سلاح اعتقادی مسلح است تا جامعه فرهنگی و مذهبی ما از آسیب‌های مختلف در امان بماند.
زارع کمالی اصل در ادامه به لزوم تبیین و توسعه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و یادآور شد: لازمه فراگیر شدن اقتصاد مقاومتی در کشور عزم و اراده بسیج و بسیجیان بوده که تا کنون دستاورد‌های خوبی به همراه داشته است.
وی خاطر نشان کرد: تقویت بنیان اقتصاد مقاومتی، ترویج و حفظ فرهنگ حجاب و عفاف، حفاظت و حراست از بنیان و سنگر خانواده، در خدمت پیشرفت و توسعه کشور بوده از مهمترین مأموریت‌های بسیج و بسیجیان در شرایط کنونی است.
ارسال نظرات