خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب از ورود اولین کاروان سرزمینهای نور به یادمانهای دفاع مقدس شهرستان خبر داد و گفت: راهیان نور فرصت مغتنمی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است که باید به درستی از آن استفاده کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۰۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

سرهنگ نجفعلی کرمی درگفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  از ورود اولین کاروان راهیان نوردانش آموزان به منطقه عملیاتی شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و گفت: روز گذشته اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان شهرستان شهریارجهت بازدید ازمناطق عملیاتی این شهرستان دراردوگاه شهدای بازی درازمورد استقبال قرار گرفتند.

 

وی افزود: شهرستان سرپل ذهاب هرساله میزبان شایسته راهیان نورازسراسرکشوراست ازاین رو با تدابیرخاص اندیشیده شده و فراهم سازی اسکان مورد نیاز زمینه یادآوری حماسه رزمندگان و شهدای سرافراز فراهم می شود.

 

وی درخصوص آماده سازی یادمان های دفاع مقدس شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: با همکاری سپاه پاسداران همه یادمان ها ازجمله یادمان شهید شیرودی ،بازی درازو پادگان ابوذر نیزشرایط برای بازدید کنندگان مهیا شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: دانش آموزان در این سفرهای معنوی و پربار بیشترین و بهترین استفاده ها را برده و به نحو مطلوب با سختی ها و کمبودهای کشور و مناطق جنگی در آن زمان آشنا می شوند و از نزدیک رشادت ها و ایثارگری جوانان هم سن و سال خود در آن ایام را لمس می کنند.

 

 

ارسال نظرات