خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه، مادران پرچمداران مقابله باجنگ نرم در روستای نوجوب

کارگاه، مادران پرچمداران مقابله باجنگ نرم در روستای نوجوب به همت حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۱۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به منظور بصیرت افزایی و افزایش معلومات اهالی روستا در خصوص توطئه های دشمن در به ابتذال کشیدن جامعه اسلامی، کارگاه مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم درروستای نوجوب برگزار گردید.

 

امیری فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) اظهار داشت : جنگ نرم یعنی نفوذفرهنگ، عقاید و افکار دشمن در فرهنگ، عقاید و افکار جامعه خودی یا به قولی رخنه باطل در بدنه حق به گونه ای که کم کم حق را تخریب و بی اثر نماید و خسارتهای جنگ نرم حاصل بی تفاوتی و ساده لوحی ونادانی خواص وعوام جامعه دربرابر توطئه هاونیرنگهای دشمن است.

 

وی در ادامه گفت: جنگ سخت جنگیدن سربازان ما بوسیله انواع واقسام ابزار آلات دفاعی وادوات نظامی، کشته جنگ سخت شهید و مایه افتخار است اما کشته جنگ نرم لکه ننگی است بر پیشانی خانواده و جامعه.

 

وی تصریح کرد:ابزارهای جنگ نرم برخلاف ابزارهای جنگ سخت، خشن، زمان بر، دیر بازده و پرهزینه اند ولی ابزارهای جنگ نرم ملایم، زودبازده و کم هزینه تر از جنگ سخت هستند. در جنگ نرم سرباز خودی می جنگد وهویت خود را شجاعانه حفظ می کند، متنهی در جنگ نرم سرباز که همان قربانی جنگ نرم است در برابر دشمن تسلیم می شود و تن به خفت میدهد وهویتش راگم می کند لذا مادران باید هشیارانه فرزندان خود را با توطئه های دشمن آشناکنند و هویت فکری و فرهنگی خود و جامعه خود را حفظ نمایند.

ارسال نظرات