به همت انجمن راویان انقلاب و دفاع مقدس، کارگاه آموزش روایتگری در شاهرود برگزار شده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۳۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
کمیل قندهاری مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش روایتگری اظهار کرد: این کارگاه به مدت سه روز با حضور حجت الاسلام محمدباقر نادم عضو موسسه روایت سیره شهدا قم در محل مسجد غربای شاهرود برگزار شده است.
وی افزود: در این دوره آموزشی راویان دفاع مقدس شهرستان شاهرود حضور دارند و در خصوص موضوع یابی و سوژه یابی در روایتگری آموزش‌های لازم را طی می‌کنند.
قندهاری خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره‌ها در توانمندسازی راویان دفاع مقدس اعم از شاهدان عینی این حماسه و چه نسل راویان جوان مفید است و تلاش داریم این کلاس‌های را هدفمند با حضور اساتید برجسته کشوری انجام دهیم.
وی تصریح کرد: در انتهای این کارگاه آموزشی به راویان فعال مدرک روایتگری اهدا خواهد شد.
قندهاری با بیان اینکه انجمن راویان دفاع مقدس در شهرستان شاهرود چندسالی است که تشکیل شده است گفت: این انجمن هر هفته در طول سال برنامه روایتگری سیره شهدا را با محوریت شهدای شهرستان و عملیات‌های مختلف دفاع مقدس در منازل شهدا و یا مساجد و محلات مختلف دنبال می‌کند.
وی تصریح کرد: اعزام راویان به اردو‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی و عمومی و اعزام راویان به مدارس و دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج و یادواره‌های شهدای از برنامه‌های انجمن راویان و مرکز حفظ آثار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس سپاه شاهرود با تاکید بر ساماندهی راویان دفاع مقدس بیان کرد: تلاش داریم راویان دفاع مقدس را ساماندهی کرده و با توجه به استعداد و نیاز مخاطب تقسیم بندی و استفاده نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها