خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل:

بدبینی آحاد ملت به آمریکا/مسئولین همگام با ملت باشند

کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل گفت: بی اعتمادی به شیطان بزرگ فقط از جانب ملت ایران نیست بلکه در طول قرن ها در بین ملت ها به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۹۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

محمد مهدی جعفری کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص دلایل کینه توزی دولت آمریکایی علیه ملت و دولت ایران و نهادهای انقلابی بیان کرد: آمریکایی ها برای این که بتوانند به منافع نامشروع خود دست یابند و طرح های شوم خود را که از قبل در اتاق های فکر خود ترسیم کرده اند، اجرایی کنند، دست به تلاش های مختلفی زده اند.
وی گفت: در مقابل این طرح ها همیشه با شکست مواجه شده که دلیل این امر، مقاومت جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام طراحی ها و برنامه های شوم دولت آمریکا است که به طور مثال می توان به بیداری اسلامی و سرنگونی تمامی دولت های وابسته به رژیم صهیونیستی و متحدان آمریکایی اشاره کرد که ملت ها به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران موجی از بیداری اسلامی را در منطقه به وجود آوردند.
این کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل اظهار کرد: با توجه به اتفاقات منطقه و طراحی معکوس آمریکا و رژیم صهیونیستی برای سرنگونی دولت بشار اسد، نهادهایی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت از دولت سوریه، توانستند بحرانی را که در این کشور و بالطبع در منطقه به وجود آمده بود از بین برده و موجب شکست قدرت های حامی گروهک ها در این کشور شدند.
جعفری افزود: امروز با کمک نهادهای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، پس از ۶ سال بحران در منطقه و به خصوص سوریه، این کشور سرپا مانده و ۹۰ درصد خاک این کشور از لوس حضور گروهک ها پاکسازی شده است.
وی در خصوص وظیفه مسئولان در رویارویی با یاوه گویی های بی اساس در مورد انقلاب اسلامی و نهادهای انقلابی عنوان کرد: چیزی که مسئولان باید به آن عمل کنند همراهی مواضعشان با مواضع ملت است، چرا که آحاد ملت نسبت به دولت آمریکا بدبین هستند و از این رو باید اتحاد بین مسوولان و مردم در مقابله با آمریکا و دشمنان نظام وجود داشته باشد.
این کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل با اشاره به درس ها و عبرت هایی که می توان از ماجرای برجام گرفت خاطر نشان کرد: برجام نمونه ای از بی اعتمادی به آمریکا است. مخالفت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی سبقه ای طولانی دارد که این مخالفت به سال های قبل از انقلاب باز می گردد و بی اعتمادی ملت ایران به آمریکا نیز ریشه در سالیان دراز تاریخ ایران اسلامی دارد.
جعفری در ادامه افزود: این بی اعتمادی به شیطان بزرگ، فقط از جانب ملت ایران نیست بلکه در طول قرن ها و ایجاد فتنه های مختلف از سوی آمریکا در سراسر دنیا، این بی اعتمادی در بین تمام ملت ها وجود دارد.
وی در خصوص جایگاه سپاه پاسداران در کشور یادآور شد: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در واقع حفاظت از این دستاوردها مهم ترین هدف این نهاد انقلابی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه فرزند و ثمره انقلاب است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار