فرماندار شهرستان رشتخوار:

گستاخی ترامپ به سپاه پاسداران ذره‌ای از محبوبیت ما را به این نهاد مقدس کم نمی‌کند

فرماندار شهرستان رشتخوار بیان داشت: ریاست جمهور آمریکا آگاه به این نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب مردم ایران جای دارد و این گستاخی ذره‌ای از محبوبیت پاسداران عزیز ما کم نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۰۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خالقداد عرب در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار ضمن گرامیداشت یاد وخاطر شهدا با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا، در رابطه با افزایش یاوگویی‌ها بر علیه ملت قهرمان ایران گفت: مطالب مطرح شده از سوی ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر علیه ایران خیلی گستاخانه بود، و این یاوگویی‌ها با جواب دندان‌شکنی از سوی رئیس جمهور عزیز کشورمان همراه بود.

وی در ادامه با توجه به سخنان وقیحانه رئیس جمهور آمریکا در رابطه با سپاه پاسداران، با توجه به سخنان امام (ره) از اینکه اگر سپاه نبود کشور نبود، نیز گفت: ریاست جمهور آمریکا آگاه به این نیست، که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب مردم ایران جای دارد، سپاه فرزندان ملت و فدائیان رهبر هستند، و این گستاخی ذره‌ای از محبوبیت پاسداران عزیز ما کم نخواهد کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پاسداران ما امروز خواب را از چشمان اسرائیل گرفته‌اند، افزود: امروز اسرائیل با دامن زدن به اختلافات قومی، مذهبی به دنبال دستیابی به اهداف خود است که این آرزو را با هوشیاری همیشگی، اقوام و مذاهب اسلامی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به گور خواهد برد.

عرب هماهنگی مردم، اقوام، مذاهب و جریان‌های سیاسی در ایران را در پاسداری از نظام و دستیابی به آرمان‌های بلند انقلاب را همچنان یکصدا عنوان کرد و یادآور شد: امروز دشمن با میلیارد‌ها هزینه راه انداختن داعش و با مطرح کردن رفراندوم در بحث جداسازی اقوام و مذاهب کرد از ایران و عراق و ترکیه در تلاش برای ایجاد اختلاف فکنی بین مذاهب اسلامی است، مردم و جریان‌های سیاسی ما همه هم صدای با هم در پاسداری از آرمان‌های انقلاب پاسخی دندان‌شکن به آمریکا دادند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه تا زمانی که روحیه شهادت طلبی در ایران است، جای پای نااهلان و آمریکا در این کشور نخواهد بود، افزود: مردم ما امروز دست از آرمان انقلاب برنخواهند داشت و در مقابل خون شهید حججی هیچگاه کوتاه نخواهند آمد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه پاسداران ما ۴۰ سال در صف مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن حضور داشتند در ادامه تصریح کرد: تاریخ فراموش نکرده است، تفنگداران و کماندو‌های آمریکایی که توسط پاسداران رشید ما دستگیر شدند و عاجزانه در حال گریه کردن بودند و در مقابل آن، صلابت و اقتدار، ایمان و شجاعت که در چهره شهید حججی بود، این باعث افتخار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار