فرماندار خلخال گفت: سهم سپاه پاسداران در بحث مسائل اقتصادی و امنیتی تاثیرگذار بوده وآمریکا به این درک رسیده است که در هیچ جای جهان بدون حضور ایران اسلامی توان تصمیم گیری در هیچ حوزه ای ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۱۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  فریدون بابایی در همایش هیات های ورزشی شهرستان خلخال وورزشکاران مدال آور جهانی ، کشوری و استانی شهرستان خلخال گفت: اگر امروز دشمن همیشگی ما از دست سپاه عصبانی است به خاطر این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سلطه طلبی آمریکا در منطقه پایان بخشده است.

وی با اشاره به این که ایران اسلامی تنها کشوری در جهان است که روی پای خود ایستاده و این نشان از این است که استکبار با دیدن این توان و قدرت ایران اسلامی دیگر توانایی مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

فرماندار خلخال گفت: سهم سپاه پاسداران در بحث مسائل اقتصادی و امنیتی تاثیرگذار بوده وآمریکا به این درک رسیده است که در هیچ جای جهان بدون حضور ایران اسلامی توان تصمیم گیری در هیچ حوزه ای ندارد.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال با تقدیر از تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی وامنتی گفت: در بحث دفاع از کشور این جناح وآن جناح نداریم و سپاه توانمند کشور اکنون با قدرت به عنوان حافظ ومدافع نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت درکنار این مردم در حرکت است.

وی افزود: واقعیت این است که دیگر آمریکا در صحنه جهانی که یک روزی ادعای انجام تمام امورات دنیا را داشت اکنون در معادلات سیاسی و اقتصادی جهان تنها و سرگردان مانده است.

وی به اظهارات اخیر وزیر اطلاعات کشورمان در خصوص مقابله با اشرار و تروریسم اشاره وگفت: اینکه وزیر اطلاعات کشور اظهار می دارد با بیش از صد گروه تروریستی معاند که قصد خرابکاری در کشور ، برهم زدن امنیت را داشتند مقابله شده واقعا کار بزرگ و سختی است و درجایی مثل تهران که بیش از 12 میلیون نفر جمعیت در آن زندگی می کند شناسایی این گونه موارد تنها با توان نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ممکن است.

وی به مدیریت راهبری رهبر انقلاب اسلامی اشاره وگفت: حضرت آیت الله خامنه ای سکاندار انقلاب اسلامی آنچنان با قدرت در کنار نیروهای نظامی وانتظامی وامنیتی و مردم جریانات کشور را در مقابل بحران های منطقه وجهان مدیریت کرده که اکنون دشمنان انگشت تحیر به دهان گرفته اند.

فرماندار خلخال گفت: در کنار وجود مشکلات بعد از پیروی انقلاب اسلامی کارهای عظیمی در کشور انجام شده و ما کتمان نمی کنیم که مشکل نداریم در همه کشورها مشکل وجود دارد ولی در ایران اسلامی مردم با صبوری تحریم ها ، تهدید ها و شرایط بد اقتصادی و معیشتی را تحمل کردند و به این نظام علاقه دارند.

ارسال نظرات