خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

تجربیات کارکنان بازنشسته راهگشای ماست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: تجربیات کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین راهگشای ما در رفع مشکلات جامعه ایثارگران است.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۲۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با کارکنان بازنشسته بنیاد استان گفت: در کشورهای توسعه یافته سازمان‌های بزرگی با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم بازنشستگان وجود دارد ولی در کشور ما چنین تشکیلاتی نیست.
وی افزود: در کشور ما کارکنان با کوله‌باری از تجربه، علم و دانش بازنشسته می‌شوند و دیگر از توانمندی‌های آنها استفاده نمی‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه در کشور ما روزی به نام تکریم بازنشستگان وجود دارد، گفت: در این روز نیز به صورت زبانی از زحمات کارکنان بازنشسته تجلیل می‌شود که کافی نیست.
حقایق‌پور با بیان اینکه چالش‌ها و مشکلاتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد، گفت: در رفع آنها می‌توانیم از ظرفیت‌های کارکنان بازنشسته توانمند بهره بگیریم.
این مسوول با اشاره به اینکه بنیاد نهادی است که در اجرای بسیاری از برنامه‌ها ورود پیدا می‌کند، افزود: در برگزاری آنها نیز می‌توانیم از پتانسیل‌های کارکنان بازنشسته استفاده کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بایستی همکاری کارکنان بازنشسته با بنیاد افزایش یابد، گفت: برای ما افتخاری است که از تجربیات و اندوخته‌های شما در جهت رفع مشکلات جامعه هدف و اجرای برنامه‌های فرهنگی بهره ببریم.
وی با بیان اینکه کارکنان بازنشسته به بنیاد ایده و طرح ارایه دهند، افزود: ما تلاش می‌کنیم با توجه به امکاناتی که داریم طرح‌های شما را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این نهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی اجرا کنیم.
حقایق‌پور با بیان اینکه تجربیات کارکنان بازنشسته راهگشای ماست، گفت: ما علاقه‌مندیم در قالب کانون بازنشستگان از نظرات شما در اجرای برنامه‌ها و رفع مشکلات بنیاد استفاده کنیم و در این راستا از شما عزیزان کمک می‌طلبیم.
در این مراسم، کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص افزایش همکاری بازنشستگان با این نهاد را بیان کردند.
گفتنی‌است: در پایان مراسم، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بازنشستگان اخیر بنیاد استان تقدیر کرد.
همچنین در این مراسم از همه کارکنان بازنشسته بنیاد با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها