خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه دومین جشنواره سراسری امسال با ارسال یک هزار اثر به دبیر خانه جشنواره برگزار شد، تصریح کرد: از این میزان ۲۰ اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۲۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

ارسال 1000 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره سراسری «حبیب حرم»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول کرمی امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهارت پرداخت و اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره در مسیر گام برمی دارد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» عنوان کرد: این جشنواره در راستای پاسداشت شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و قافله‌سالار شهدای مدافع حرم سرلشگر شهید «حاج‌حسین همدانی» در قالب شعر و داستان‌ کوتاه برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه نخستین مرحله این جشنواره در سال گذشته به مناسبت نخستین سالگرد شهید «همدانی» برگزار شد، افزود: اشعار منتخب نخستین جشنواره به صورت کتاب تدوین شد که امروز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره سراسری امسال با ارسال یک هزار اثر به دبیر خانه جشنواره برگزار شد، تصریح کرد: از این میزان ۲۰ اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

کرمی یادآور شد: امیدواریم در سال های اینده به نحوی برنامه ریزی کنیم که این جشنواره طوری اجرا شود که در جامعه هنری و ادبی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات