فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶۴ میلیارد ریال طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۴۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛به نقل از پلیس هرمزگان، سردار عزیز اله ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی و اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ، ۶۵دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

 

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران، یک میلیون و ۲۵۷ هزار نخ انواع سیگار، ۶۷ هزار متر پارچه، یک تن و۸۰۰ کیلو چای، ۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، پنج هزار دستگاه لوازم خانگی، سه هزار لیتر سوخت ، سه هزار و ۳۸۵ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی،۳۹تن برنج، ۱۰ هزار و ۵۳۸ ثوب البسه و ۲۲۹ راس دام قاچاق کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این عملیات ۱۰۵ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:در این عملیات دو فروند شناور حامل کالای قاچاق نیز توقیف شد.

 

این مقام انتظامی استان ، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۶۴ میلیارد و هشت میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۱۰۰ متهم دستگیر که جهت انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

 

سردار ملکی، خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

ارسال نظرات