خبرهای داغ:
نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور به انقلاب اداری نیاز دارد تا هزینه‌های جاری کاهش و بودجه‌های عمرانی افزایش یابد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۷۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه صاحبان صنایع شهرک صنعتی مورچه‌خورت با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در گروه صنعتی انتخاب این شهرک اظهار کرد: کشور به «انقلاب‌اداری» نیاز دارد تا هزینه‌های جاری کاهش و بودجه‌های عمرانی افزایش یابد.

وی افزود: بیشتر درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز و دریافت مالیات کشور برای تأمین هزینه‌های جاری کشور مصرف می‌شود و بخش کمتری به بودجه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۵ درصد بودجه کشور صرف هزینه جاری می‌شود که بیشترین مبلغ معادل ۹۰ درصد بودجه‌های جاری برای تأمین حقوق ۵ میلیون کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری پرداخت می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز داشت: در حالی‌ که کشور بیش‌ از پیش به اجرای طرح‌های عمرانی نیاز دارد، تنها ۵ درصد کل بودجه کشور به طرح‌های عمرانی اختصاص‌ یافته است.

وی انقلاب اداری به‌ منظور ساماندهی هزینه‌های جاری و عمرانی کشور را خواستار شد که در غیر این صورت همه بودجه کشور تا چند سال دیگر به تأمین بودجه‌های جاری اختصاص خواهد یافت و بودجه‌های عمرانی به صفر خواهد رسید.

حاجی‌دلیگانی به بیش از ۵۰ نفر از صاحبان صنایع شهرک‌های صنعتی مورچه‌خورت، ابزاران، شمال و شهرک فن‌آوری شهرستان شاهین‌شهر و میمه این قول را داد که از مدیران شبکه بانکی استان اصفهان و فعالان اقتصادی دعوت خواهد کرد در جلسه مشترکی در هفته‌های آینده  شرکت کنند.

وی همچنین بیان کرد: محور جلسه مدیران واحدهای صنعتی بررسی مسائل مالیات، بیمه و تولید با حضور مدیران کل امور مالیاتی و صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان است که به درخواست مدیران بخش صنعت این شهرستان برنامه‌ریزی‌ شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: واحدهای صنعتی با مشکلات مالی دست‌ به ‌گریبان هستند و به حمایت بیشتر دولت و نظام بانکی نیاز دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها