نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:امیدواریم دولت در این دوره قدم های بلندی بردارد. بنده هم هر کاری که از دستم ساخته باشد انجام می‌ دهم.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۸۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت ‌الله قربانعلی دری ‌نجف ‌آبادی در دیدار وزیر کشور و معارفه استاندار جدید مرکزی ضمن ابراز اميدواری از اینکه سرفصل جدیدی در دولت دوازدهم باز شود, گفت: ما ارزوی داریم دولتی آبرومند, سربلند, عزتمند, عزت مدار و مقتدر  در کشور, منطقه و جهان تجلی پیدا کند، دولت ما دولت امام(ره)، مقام معظم رهبری و امام زمان(عج) است و جدا از هم نیستیم.

 

وی افزود: هر سه قوه باید تحت فرمان ولایت فقیه کار خود را انجام دهند و همه باید بازوی مقتدری برای ولی فقیه و اسلام و شهدا باشیم و تلاش کنیم گام های بلندی برداریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: به‌ طور قطع در این مسیر وزارت کشور مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد، امیدواریم مدیران و مسولان جدید استان با نمایندگان مردم دست به دست هم دهند و برای رفع مشکلات استان گام بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تبريك آزادی کرکوک گفت: آزادی کرکوک را به دولت ایران، دولت عراق، آیت‌الله سیستانی و مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم و امیدواریم برادران کرد هم دست از لجاجت بردارند و تسلیم دولت مرکزی عراق شوند چراکه این به نفع کشورهای منطقه, دولت عراق و خودشان است ما خدمتگزاران برادران هستیم به شرطی که در دام اسراییل غاصب نيفتند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مواضع احمقانه ترامپ علیه ایران اشاره كرد و گفت: مواضع ابلحانه ترامپ علیه ایران, خلیج فارس، سپاه، برجام و دولت مواضع زشتی بود که رئیس جمهور کشورمان با مواضع ارزشمند خود به خوبی پاسخ اظهارات سخیف ترامپ را داد و این مواضع شان بسیار خردمندانه و قاطعانه بود و جای تشکر دارد که سبب خشنودی خانواده‌های شهدا و ملت ایران شد.

 

دری نجف ‌آبادی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت در این دوره قدم های بلندی بردارد. بنده هم هر کاری که از دستم ساخته باشد انجام می‌ دهم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات