خبرهای داغ:
در مذاکرات هسته‌ای با بزک کردن برجام و بزرگ نمایی آن به عنوان راهگشای مشکلات کشور هر کس و هر چیزی علیه برجام بود با الفاظ زننده مورد نوازش قرار می‌گرف تو منتقدین را دلواپس می‌نامیدند تا اینکه برجام با سخنرانی ترامپ بی خیالان جامعه را دلواپس‌تر از هردلواپسی کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۸۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نكته قابل تامل اين سناريو نقش پليس بد و خوب بوده كه همواره در طول مذاكرات توانسته شكاف عظيمي را در ايران ايجاد كند و امتيازات فراواني را بگيرد.
اين بار فرانسه با نقش پليس بد ذهنيت ايرانيان را به سمتي برد كه دستاورد عظيم مذاكرات را لمس كرده و ناراحت مي باشد و به همين دليل تيم هسته اي با رسانه هاي پروپاگاندا خود با بزك كردن برجام و مظلوم نمايي آمريكا توافق برجام را امضا كردند و ايران با نابودي بخش عظيمي از دستاوردهايس هسته اي خود توانست به اب نبات چوبي غرب برسد.
به آمريكا نمي شود اعتماد كرد و جان كري هم در قيد حيات مذاكرات نيست، حجت الاسلام هاشمي هم به ديار باقي شتافتند تا وعده هاي جان كري را طبق گفته آقاي نوبري تفسير و تحليل نمايند. حالا نوبت به اعتماد به گرگ هاي اروپايي مي باشد.
فرانسه كه بدترين كارشكني در برجام را انجام داد و بيشترين سود تاريخ را ازجمهوري اسلامي برد.اروپا بسيار خطرناك تر از آمريكا مي باشد و سطح تجارت اروپا با آمريكا نزديك به 600ميليارد دلار مي باشد كه در برابر 36 ميليون دلار ايران با آمريكا و 20ميليارد دلار ايران با اروپا رقم قابل ملاحظه اي مي باشد.
اروپا در قالب ناتو با آمريكا قدرت دفاعي و نظامي بوده كه منافع سرشار نفتي و معادن را در سراسردنيا كنترل مي كنند و فرانسه براي معادن اورانيوم مالي با كمك آمريكا لشكر كشي مي كند، اروپا هرگز آمريكا را به دليل دارا بودن منافع عظيم خود رها نخواهد كرد و به خاطر ايران در برابر قدرت استعماري آمريكا قرار نخواهد گرفت.
اروپا بزرگترين شركت هاي چند مليتي را با آمريكا كنترل كرده و سود هاي كلان اقتصادي را در سرتا سر دنيا به عنوان غنايم استعمار تقسيم مي كند. عربستان با برجام مخالف بوده و از ترامپ حمايت مي كند و شش كشور حوزه خليج فارس نيز در كنار آمريكا هستند به معناي اين است كه 650ميليارد سرمايه گذاري اعراب در اروپا و بيش از 750 ميليارد دلار درآمريكا پشتوانه مخالفت با ايران مي باشد اما ايران فقط با مذاكره و حرف مي خواهد اروپا را راضي نگه دارد تا از ايران حمايت كند يا اينكه امتيازات فراواني مانندفرانسه به سايرين اعطا كند.
اروپا بسيار خطرناك تراز آمريكا مي باشد و مذاكره مجدد به معناي ضرري بسيار سنگين تر از برجام بوده كه تاوان آن را تنها مردم پرداخت مي كنند و در اين مسير مسئولان جمهوري اسلامي كمترين خطر و مشكلات معيشتي درخصوص تحريم ها متوجه آنان نمي باشد.
در روزهاي آينده دم خروس اروپا از جمله فرانسه و انگلستان و آلمان بيرون خواهد زد و در خصوص موشكي، هسته اي، سپاه پاسداران، منطقه و حمايت از گروه هاي مقاومت فشار زيادي را به ايران خواهند آورد تا چند مولفه را به برجام اضافه كنند .
اگر ايران عقب نشيني كند تحريم هاي خطرناك و در نهايت جنگ را متوجه ايراندر دستور كار قرار مي گيرد. ايران به هيچ وجه نبايد در خصوص برجام و ساير مسايل مذاكره مجدد انجام دهد زيرا هزينه هاي سنگين و غير قابل جبراني را بر ايران تحميل مي كنند.
پ1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها