مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: ترامپ دیوانه نیست این مردک تاجر خودش را به دیوانگی زده است، ما برای نابودی دشمنان کمربندها را محکم بسته ایم.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۹۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در جمع کارکنان سپاه میناب گفت: امیدوار نگه داشتن مردم به انقلاب بعنوان شاه بیت مقام معظم رهبری یکی از مهمترین وظیفه هر نهاد انقلابی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افزود: برخی ها با ایجاد تحریم و فشار و طراحی برنامه های مختلفی در اتاق فکرشان می خواهند مردم را از انقلاب ناامید کنند، تجربه انقلاب بر اساس واقعیات نشان دهنده آن است که هر توطئه ای بر علیه ایران اسلامی به ضرر دشمن تمام شده است.

 

حجت الاسام رستگار اظهار داشت: آنهایی که حرف بزرگتر از دهنشان می زنند و نسبت های ناروا به سپاه می دهند امروز در برابر سپاه سرتعظیم فرودآورده اند.

 

وی تاکید کرد: ترامپ این تاجر خود به دیوانه زده با الفاظ بیهوده و پوچ می خواهد اقتدار و هژمونی آمریکا را برگرداند ولی کار به جایی نخواهد برد.

 

رستگار گفت: دشمن دیگر هیچ یک از معاهدات خود را نمی تواند حل کند، امروزه اگر تحریم و گرانی در کشور داریم باکی نیست اما دشمن در قبال اینها همه هیمنه اش را از دست داده است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ترامپ و دوستان ترامپ امروز از موشک های ایران نگرانند، ترامپ خباثت آمریکا را به راحتی به دنیا آشکار کرد.

 

وی در پایان گفت: دشمنان انقلاب بدانند، ما برای نابودی دشمن کمربندها را محکم بسته ایم، ایران اسلامی روز به روز براقتدار و صلابتش افزوده می شود و به زدودی پست های کلیدی جهان را به دست خواهد آورد.

خبرنگار: موسی زاهدی

انتهای پیام/

ارسال نظرات