با حضور مسؤولان کشوری و استانی صورت گرفت

برگزاری مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان

مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت وپنجمین یادواره سردار شهید حبیب لک زایی با حضور مسؤولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله آشهرستان زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۳۵۶۹۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، صبح امروز مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت با حضور مسؤولان کشوری و استانی، خانواده معظم شهداء وحدت  در حسینیه عاشقان ثارالله  در شهرستان زاهدان برگزارشد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی،فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد:مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان به ویژه مردم مناطق جنوب استان هیچ گاه خاطره سرداران شهید وحدت به ویژه شهید شوشتری را فراموش نخواهند کرد.
وی با اشاره به این مطلب که این شهید در مدت زمانی کوتاه خدمتش در استان در دل مردم جا پیدا کرد ومردم این خطه این شهید را به عنوان مسیح دلها می شناسند،گفت:این شهید با اعتماد به مردم ورسیدگی به مشکلات محرومین نامش در استان ماندگارشد.
سردار مارانی بیان کرد:شهید شوشتری به دلیل خدمات ارزنده ای که برای محرومین در این استان انجام داده است در بین مردم بلوچستان نامی آشنا است که این شناخت به واسطه نیت پاک واخلاص در عمل شهدای وحدت به ویژه سردار شهید شوشتری، بود.
سردار محمد مارانی افزود: روحیه ی مرد داری،مردم یاری ومردم نوازی شهید شوشتری باید سرلوحه کار همرزمان ومسئولین استان باشد.
وی ادامه داد: عمر خدمتی سردار شهید شوشتری کم، اما برای مردم منطقه بسیار با برکت و ارزشمند بوده به طوریکه انگار سالیان سال با مردم این منطقه زندگی کرده است.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور  بیان کرد: روش مردم داری، مردم یاری سردار شهید شوشتری همواره در منطقه ادامه دارد و همه در کنار هم برای عمران و آبادانی و رونق اقتصادی مردم تلاش می‌کنند.

وی وحدت،ایجاد یک نواختی وهمراهی شیعه وسنی در راستای امنیت پایدار را مهم ترین خدمت سردار شهید شوشتری برشمرد و افزود: دشمنان با توطئه‌های مختلف درصدد ایجاد اختلاف بین مردم هستند، اما مردم امروز دوست و دشمن را میشناسند، مردم دلبسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در کنار این مجموعه همواره بوده و هستند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ظسپاه امروز ناجی نیروهای مسلح وتمام مردم جامعه اسلامی است وخدمت به مردم همیشه تداوم خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار