خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی خبر داد:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی گفت: طرح " گشت محله محور" از هفته بسیج توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در استان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۹۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی در جلسه توجیهی گشت محله محور در جمع رده های مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهارداشت: نسل اول بسیج زحمات زیادی برای انقلاب کشیده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: گشت محله محور برنامه مهمی است که باید با حساسیت و اهمیت کامل اجرا شود.

وی با اشاره به گشت های بسیج در ابتدای انقلاب یادآورشد: کمیته های مردمی در مساجد شروع شد و انجام کارهایی مانند نگهبانی، پشتیبانی، اطلاعاتی و خدماتی از برنامه های بسیج در ابتدای انقلاب بود.

قاسمی با اشاره به اینکه گشت های بسیج در ابتدای انقلاب حتی به جمع کردن آمریکایی ها وافرادی که رژیم پهلوی را قبول داشتند کمک کرد، گفت: همه اقشار مختلف مردم در حفاظت از انقلاب نقش اساسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه محور فعالیت گشت های محله محور پایگاه های بسیج مساجد است، افزود: بسیجیان با اطاعت از رهبری انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) در کنار خدمات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی کار امنیتی نیز انجام می دهند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)با بیان اینکه  بسیجیان در گشت های محله محور کار دخالت در پرونده ودستگیری ندارند، افزود: اولویت اول ما توجیه، تشویق بسیجیان و حضور آنها در محله ها و ترویجی ایجابی  کار امر به معروف و نهی از منکرکه باید با جاذبه آن را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: آبروی افراد برای ما دارای اهمیت و ارزشمند است.

قاسمی با اشاره به اینکه آغاز گشت های محله محور در استان از هفته بسیج خواهد بود،افزود: اولویت ما با شهرک ها واز حلقه های مرکزی شهر و اطراف آن است.

سردار قاسمی با بیان اینکه بسیجیان باید با هوشیاری و آمادگی های لازم همیشه در صحنه باشند، گفت: داعش در منطقه به دنبال نا امن کردن جامعه اسلامی ما است وما باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه توجیه طرح در سطوح مختلف انجام شده است، گفت: توجیه فرماندهان نواحی و فرماندهان حوزههای مقاومت و پایگاه ها، گردانهای بسیج صورت گرفته و در مرحله اول اجرای این طرح قرار دارد.

فرمانده سپاه استان بیان داشت: انتخاب نیروها و شرایط لازم برای افراد ، آموزش، پشتیبانی، هماهنگی واجرا توسط پایگاه ها و حوزه ها وبازخورد آن  از مراحل بعدی  این طرح است.

وی تاکید کرد: فضاسازی فرهنگی واطلاع رسانی وتشریح طرح برای مردم باید توسط ائمه جمعه صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها