خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود:

امروز تمرکز دشمن موضوع حجاب و عفاف و کمرنگ کردن آن در جامعه است

سبحانی در جلسه شورای حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود گفت: تمرکز دشمن در جنگ نرم ترویج منکرات در جامعه و ایجاد شبهه و دور کردن جامعه از معروفات است و در این راستا از تمام ابزار خود استفاده و هدف آنها بانوان و نسل جوان جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۰۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نفیسه سبحانی در جلسه شورای بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری (س) که در محل سالن جلسات این حوزه برگزار شد با اشاره به سخنان ترامپ و تهدید‌های ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران اظهار کرد: ملت ما به این سخنان عادت دارند و این تهدیدات تازگی ندارد و بهتر است این تهدیدات را برای کسانی کند که از او می‌ترسند و جیره خوار او هستند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران قریب به ۴۰ سال است که با همه این تهدیدات با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد و این تهدیدات تاکنون راه به جایی نبرده است و نخواهد برد.
سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر و تمرکز دشمن در جنگ نرم گفت: امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ جامعه لازم و ضروری است و باید تلاش کنیم فرهنگ سازی در این زمینه انجام شود.
وی با اشاره به امر به معروف عملی افزود: تاثیر امر به معروف عملی بیشتر از سایر امر به معروفات است و باید تلاش کنیم در رفتار و گفتار و عمل خود طوری رفتار نماییم که مروج معروفات در جامعه و جلوگیری کننده از منکرات باشد.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) ادامه داد: تمرکز دشمن در جنگ نرم ترویج منکرات در جامعه و ایجاد شبهه و دور کردن جامعه از معروفات است و در این راستا از تمام ابزار خود استفاده و هدف آن‌ها بانوان و نسل جوان جامعه هستند.
وی اضافه کرد: در پایگاه‌های بسیج باید تلاش کنیم تا معروفات را در بین بسیجیان تبیین و ترویج و منکرات را نیز بیان و آسیب‌های آن را بیان نماییم و امروز مهمترین موضوع حجاب و عفاف است که دشمن بر روی آن تمرکز دارد.
سبحانی بیان کرد: تلاش استکبار و دشمنان ایران اسلامی تهی کردن جامعه از معنویت و دین است و تلاش آن‌ها در جنگ نرم به این سمت سوق یافته و باید تلاش کنیم با آگاهسازی جامعه نسبت به تهدیدات دشمنان و ترویج معروفات و معنویت در سد کردن مسیر دشمن گام برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها