عضو شواری تخصصی بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»

تبیین اقتصاد مقاومتی در بازار اولویت بسیج اصناف است

قائم مقامی گفت: اکنون اولویت بسیج اصناف مسئله اقتصاد مقاومتی و تبیین آن در بازار و اصناف است و در این بین تلاش می کند به موضوع ارتقا سطح تولیدات داخلی بپردازد.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۲۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸

سید مجتبی قائم مقامی عضو شواری تخصصی بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ورود تخصصی بسیج اصناف به مباحث اقتصادی اظهار داشت: بسیج همواره در طول تاریخ انقلاب در عرصه های گوناگون حضوری مثمر ثمر داشته است و حال که در یک جنگ اقتصادی به سر می بریم نیز این تشکل بزرگ مردمی وارد عمل شده است.

وی ادامه داد: اکنون اولویت بسیج اصناف مسئله اقتصاد مقاومتی و تبیین آن در بازار و اصناف است و در این بین تلاش می کند به موضوع ارتقا سطح تولیدات داخلی بپردازد.

عضو شواری تخصصی بسیج اصناف کشور در ادامه گفت: مباحث مالیات و بیمه تأمین اجتماعی کارگران دو موردی است که در حال حاضر سازمان بسیج اصناف به شدت پیگیری دنبال می کند تا مشکلات پیرامون آن را مرتفع کند؛ متأسفانه امروز تولیدکنندگان علاوه بر مواجهه با مشکل رکود بازار، با موانعی همچون بیمه و مالیات روبرو هستند که شرایط را بیش از پیش سخت می کند.

وی با اشاره به توان و ظرفیت عظیم بسیج در مواجهه با مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: بسیج آماده است تا هر کمکی را در اختیار دولت بگذارد تا مشکلات بخش تولید کاسته شود.

ارسال نظرات