حجت الاسلام رستگار در تجمع بزرگ دانشجویان هرمزگان؛
این انقلاب همان انقلابی است که بیش از هزار روایت در بیش از ۱۴۰۰ سال پیش خبر از آن در سرزمین ایران برای زمینه سازی ظهور داده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۵۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان هرمزگان؛ در این تجمع بزرگ دانشجویان دانشگاه های بندرعباس که مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه، رؤسای دانشگاه ها؛ مسئولین نهاد رهبری دانشگاه های استان و نماینده مجلس نیز حضور داشتند مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام در این مراسم گفت: یاوه گویی های آقای ترامپ دقیقا روی برنامه و حساب شده است مگر نه اینکه ترامپ یک تاجر ثروتمند است مگر می شود که یک تاجر دیوانه باشد.

عبدارضا رستگار افزود: آنها این اقدامات را انجام می دهند تا ملت ایران بترسد اما بدانند ملت ایران فرزند سیداشهداست که فریاد هیهات مناالذله را سر داد ملت ایران فرزند روح الله است است که فرمود پیام انقلاب را حتی بر روی کشتی در اقیانوس ها به تمام مردم جهان می فرستم و ملت ایران فرزند سید علی است که حتی به اعتراف دشمنان مقتدرترین، سیاستمدارترین و اندیشمندترین رهبر جهان در حال حاضر است.

وی گفت: این انقلاب همان انقلابی است که بیش از هزار روایت در بیش از ۱۴۰۰ سال پیش خبر از آن در سرزمین ایران برای زمینه سازی ظهور داده است.

رستگار ادامه داد: ترامپ بداند که انقلاب اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد
قرن بیست و یکم قرن انقلاب اسلامی است
وی گفت: ما کی فکر می کردیم که امروز به این آرزوی اماممان نزدیک می شویم که فرمود اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و امروز می دانیم که ما هم مرز رژیم صهیونیستی هستیم اگر فاصله موشک آمریکا تا سرزمین ما ۸ دقیقه است فاصله موشک ما با نازدانه آنها یعنی رژیم صهیونیستی فقط ۲۰ ثانیه است.

در پایان تجمع پرشور که دانشجویان دانشگاه های مختلف بندرعباس حضور داشتند حاضران با سردادن شعارهای استکبارستیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پرچم آمریکا به دست دانشجویان به آتش کشیده شد.

ارسال نظرات