پیام تبریک میرجلیلی به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش

مهدی میرجلیلی در پیامی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی، این هفته را به جامعه ورزش بسیج و کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۷۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، هفته تربیت بدنی همه ساله از۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

در همین راستا مهدی میرجلیلی در پیامی درباره آغاز هفته تربیت بدنی آورده است: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.

در این بین بسیج با فعالیت های گسترده ای که در عرصه زیرساخت ها و ورزش همگانی انجام داده است، توانسته نقش پررنگی در فراگیرکردن ورزش در سبد خانواده ها و فراهم کردن زمینه ای برای ورزش در دورترین و محروم ترین مناطق کشور داشته باشد.

با ادامه چنین فعالیت های بارزی که به همت بسجیان و با رویکرد جهادی ، علمی و آموزشی در سطح ورزش کشور در حال پیاده سازی است، می توان آینده روشنی را پیش روی ورزش کشور قرار داد، آینده ای که بالا رفتن ضریب سلامتی و کاهش آسیب های اجتماعی کشور می تواند از پیامدهای مبارک آن باشد.

 اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش بسیج و کشور و تمام کسانی که در پیشبرد ورزش سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می کنم و امیدوارم این هفته سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه و افزایش گرایش به ورزش باشد.

ارسال نظرات