رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بسیجیان بی نام و نشان زیادی نظیر محسن حججی داریم که رسانه‌ی ملی بایستی آنها را به آحاد جامعه معرفی نموده و به عنوان الگوهای حقیقی مطرح گردند.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۹۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور با حضور در مشهد مقدس در نشست تخصصی مسئولین بسیج صدا و سیمای استان ها به ایراد سخنرانی و تبادل نظر پرداخت.

 

سردار غیب پرور با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سال آتی، تأکید کرد: بایستی بار دیگر حلاوت و شیرینی خدمات انقلاب در جامعه احساس شده و اقدامات بی بدیل نظام اسلامی برای نسل های جوان و نوجوان تبیین شود.

 

وی اقدامات ارزشمند بسیج و بسیجیان را یادآور شده و خاطرنشان کرد: اگرچه دفاع مقدس یکی از اصلی ترین جلوه ها و تجلی گاه‌های بسیج به شمار می‌رود اما بایستی فعالیت های امروز بسیج را به افکار عمومی معرفی نمود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همین خصوص ادامه داد: امروز بسیجیان بی نام و نشان زیادی نظیر محسن حججی داریم که رسانه‌ی ملی بایستی آنها را به آحاد جامعه معرفی نموده و به عنوان الگوهای حقیقی مطرح گردند.

 

وی همچنین با اشاره به یاوه گویی های رییس جمهور دولت مستکبر امریکا تأکید کرد: یکی از رسالت های بزرگ رسانه ملی بویژه مراکز بسیج صدا و سیما، دشمن شناسی و ترویج روحیه مبارزه با استکبار است که در همین راستا تقویت عناصر قدرت ملی از جمله سپاه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج، اعتلای بسیج را اصلی ترین رویکرد این نهاد مردمی دانسته و اظهار داشت: عمده فعالیت های بسیج در رویکرد جدید، خدمت رسانی به مردم در تمامی حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی امنیتی می باشد.

 

وی نقش گروه های جهادی را مهم خوانده و ادامه داد: باید گروه های جهادی یا گروه های پزشکی برای خدمات پایدار و پیوند عمیق با مردم، سه تا پنج سال در یک منطقه‌ی محروم فعالیت مستمر نمایند.

 

سردار غیب پرور در بخش پایانی سخنان خویش تأکید کرد: هرقدر بتوانیم بایستی ارزش ها و فضایل جامعه را با ذایقه‌ی روز از طریق رسانه‌ی ملی ترویج نماییم.

 

گفتنی است در این نشست صمیمانه، جمعی از مسئولان بسیج صدا و سیمای استان ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

 

 

ارسال نظرات