خبرهای داغ:
در جهت ترویج فرهنگ نمازخوانی:

مسابقات نماز آموزی کارکنان وظیفه در لشکر 30 گرگان آغاز شد

با حضور هیئت داوران مسابقات ارزیابی «نمازآموزی» کارکنان وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مسابقات در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۹۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، این دوره از مسابقات در جهت ترویج فرهنگ نمازخوانی و گرایش جوانان به نماز در تمامی یگان های نیروی زمینی ارتش در حال برگزاری است.

حجت الاسلام الیاس داودی سرپرست هیئت داوران نمازآموزی سازمان عقیدتی سیاسی نزاجا در گفت و گو  با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تکلیف الهی، شرعی و سازمانی و همچنین اهمیت موضوع نماز در دین مبین اسلام و بنا بر درخواست سازمان عقیدتی سیاسی نزاجا برنامه ارزیابی نمازآموزی در یگان های نزاجا برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام داودی افزود: این ارزیابی برکات فراوانی داشته و خداوند را شاکریم که همه ساله بر کمیت و کیفیت در تمامی زمینه های معرفتی افزوده می شود و این موضوع به وضوح در یگان ها قابل مشاهده است.

به گفته وی، در بازدید به عمل آمده از کارکنان وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی مباحث اعتقادی و دینی مورد پرسش قرار گرفت که به لطف خدا عملکرد سربازان عزیز مثبت ارزیابی شد.

لازم به ذکر است، قرار است هیئت ارزیابی و داوری نمازآموزی با حضور در تمامی یگان های نیروی زمینی مباحث اعتقادی کارکنان وظیفه را مورد ارزیابی قرار دهند و در نهایت یگان های برتر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها