خبرهای داغ:
رئيس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا :

آشفتگي و عصبانيت ترامپ ناشي از شكست آمريكا در منطقه است

رئيس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا گفت: تمام تلاش آمريكا و متحدانش در ايجاد گروهك هاي تروريستي همچون داعش اين است كه به قدرت خود در زمان شاه برگشته و مردم ايران را زير سلطه خود قرار دهند
کد خبر: ۸۹۳۵۸۰۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا صفايي از دلير مردان مدافع حرم و اتحاد ميان مسلمانان براي از بين بردن داعش هم سخن گفت و اظهار کرد: به اميد خداوند و با تلاش جهادگران مدافع حرم تا چند ماه ديگر پرونده داعش و تكفيري ها بسته خواهد شد اما اين به آن معنا نيست كه حيله هاي آمريكا و اسرائيل تمام شده است.
وي جوانان ايران اسلامي را شجاع،دلير و باهوش خواند و عنوان كرد: بعد از انقلاب اسلامي در موارد مختلف از جمله كشتيراني ، هوافضا نيازمند كشور هاي بيگانه و غربي بوديم اما با رهبري حضرت امام خميني(ره) و خودباوري، پشتكار و تلاش و دانش جوانان مومن و متعهد ثابت كرديم كه مي توانيم هر كمبودي را برطرف كرده و به استقلال و خودكفايي برسيم.
رئيس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا قدرت موشكي ايران را يك قدرت دفاعي و بازدارندگي ارزيابي كرد وگفت: تسليحات نظامي ايران اسلامي از جمله ساخت موشك هاي مختلف براي دفاع از مردم ايران است و هيچ قصد تعرضي نسبت به كشورهاي ديگر مد نظر نيست.
صفايي در ادامه سخنانش فعاليت اتمي ايران را صلح آميز برشمرد و افزود: از فعاليت اتمي مي خواهيم در موارد توليد برق، كشاورزي و پزشكي استفاده كنيم و براي همه روشن است كه قصد توليد سلاح اتمي را نداشته، نداريم و نخواهيم داشت.
وي در بخش ديگري از سخنانش به ضرورت تاسيس نهاد مقدس عقيدتي سياسي در نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران به فرمان حضرت امام خميني ( ره) اشاره كرد و گفت: امام (ره) بر اين باور بودند كه نظاميان هم زمان با فراگيري دانش نظامي بايستي آموزش هاي ديني و مذهبي را هم فرابگيرند.
گفتني است در پايان اين مراسم از تعدادي از كاركنان نمونه عقيدتي سياسي قرارگاه عملياتي لشگر 16زرهي و تيپ116شهيد صفوي قزوين نيز با اهداء لوح و هدايايي تجليل به عمل آمد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار