استفاده از همه ظرفیت رسانه ها برای مقابله با جنگ نرم

رئیس بسیج رسانه استان کرمان گفت : امروز رسانه ها روزانه در حال تغییر و تحول هستند و این وظیفه بسیج رسانه و خانه مطبوعات است که از همه ظرفیت رسانه ها برای مقابله با جنگ نرم استفاده کنند .
کد خبر: ۸۹۳۵۸۱۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مرتضی کارآموزیان رئیس بسیج رسانه استان کرمان صبح امروز در جمع شورای بسیج رسانه اظهار داشت : امروز رسانه ها روزانه در حال تغییر و تحول هستند و این وظیفه بسیج رسانه و خانه مطبوعات است که از همه ظرفیت رسانه ها برای مقابله با جنگ نرم استفاده کنند .

 
وی گفت : یکسری از ابلاغیات است از جمله بحث توسعه کانون های بسیج رسانه که باید به سرعت و به صورت کیفی نگری تجهیز شود و به صورت انتخابی مسئول کانون ها توسط اعضا انتخاب می شود.

 
کاراموزیان عنوان کرد : چند کارگروه تخصصی در حوزه هایی همچون بین الملل ، آینده پژوهی ، شبکه های اجتماعی و مسکن مورد نیاز است که باید به صورت جدی دنبال شود .

 
رئیس بسیج رسانه استان کرمان با بیان این که دغدغه غیر وابسته بودن رسانه ها به یارانه ها و کمک ها بایستی حل شود ، ابراز داشت : جشنواره ابوذر نیز یک المپیک رسانه ای استان کرمان است که با یک هیات داوران خوب برترین های رسانه ای استان کرمان در هفته بسیج مشخص می شوند .

 
وی تشریح کرد: کار بعدی که باید صورت بگیرد توسعه سواد رسانه ای مردم کرمان است با هر رسانه ای که در اختیار داریم ؛ ارتباط گیری و وحدت رویه با رسانه ها ادامه خواهد داشت و جلسات شورا را هم افزایش می دهیم .

 
کارآموزیان اظهار داشت : برخی نامه نگاری ها از قبل برای راه اندازی اتاق فکر استان صورت گرفته است و باید از گفتمان انقلاب اسلامی حمایت صورت گیرد .

 

 

رئیس بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به این که باید روحیه مطالبه گری در مردم ترویج و تقویت شود، یادآور شد : این وظیفه رسانه هاست که در جهت بالا بردن روحیه مطالبه گری مردم تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار