امام جمعه موقت تهران در خصوص سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران گفت: ترامپ با اوباما هیچ تفاوتی ندارند، اما رئیس جموری کنونی آمریکا حرف‌های خود را بی‌پرده می زند و ماهیت واقعی نظام سلطه را نشان می دهد.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۱۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله کاظم صدیقی سه شنبه شب در یادواره شهدای کارمند استان یزد با گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: حمله ترامپ به نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش شناخت مردم و مسئولان نسبت به توطئه‌های دشمنان و ماهیت واقعی آن‌ها و همچنین افزایش همدلی در برابر استکبار جهانی شد.
وی با بیان اینکه باید همواره مواظب توطئه‌های دشنمان بود، تاکید کرد: از بین رفتن قبح ارتباط با دشمن و سازش با دشمنان خیلی خطرساز است و باید همواره با ولایتمداری در برابر آن‌ها ایستادگی کرد.
امام جمعه موقت تهران مهمترین معروف که در جامعه اسلامی باید به آن توجه شود را مقابله با دشمنان و ایستادگی برای تحقق اهداف نظام دانست و یادآور شد: امروزه دشمنان دین و اسلام ناب محمدی قصد دارند با تغییر هویت اسلامی ملت ایران پایه‌های اعتقادی و دینی آن‌ها را تضعیف کنند.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ فرهنگی برای ضربه زدن به اساس نظام هستند بنابراین بصیرت افزایی و اقدام به‌موقع ازجمله مهم‌ترین رسالت اقشار مختلف جامعه در راستای پایداری از خون شهدا است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه راه بستن نفوذ دشمنان بخصوص در حوزه فرهنگی توجه کامل به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حضور قوی در تمام عرصه‌های مورد نیاز کشور است گفت: نفوذ خیلی ریشه‌دار است که اولین آن نفوذ شیطان در صفوف ملائکه بود و شیطان بود که اولین محروم ابدی نزد خداوند بود؛ درصورتی‌که شش هزار سال به عبادت خداوند مشغول بود که این خود می‌تواند عبرتی برای همگان باشد که بالاتر از ملائکه نیستند.

آیت الله صدیقی گفت: تغییر هویت اسلامی ملت قهرمان و جوانان مومن از توطئه‌های مهم استکبار جهانی علیه نظام است که باید مردم، مسئولان و نسل جوان مواظب این تهدید باشند بدون شک راه عزت در گرو تکیه بر دین است.

وی با بیان اینکه ترامپ با اوباما هیچ تفاوتی باهم ندارند ادامه داد: ترامپ حرف‌های خود را بی‌پرده ارائه می‌کند؛ لذا قبلی‌ها خطرسازتر بودند، از الطاف خداوند بود که وی سپاه را نشانه گرفت چراکه اگر وی این کار را نمی‌کرد در داخل کشور مسئولین، سپاه را نشانه گرفته و حمله می‌کردند، درصورتی‌که این مسئولین هر چه دارند از برکت شهدا است.
ارسال نظرات