خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین:

ملت آزاده ما دربرابر هیچ ظلمی سرخم نمی کند

امام جمعه موقت شهرستان قزوین اذعان کرد: امریکا باید بداند که تنها سلاح امتیازآور و پیروزی‌بخش نبوده و تفکر و باورقلبی فرد پشت سلاح هم موثر است.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۱۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

حجت‌الاسلام علی قابل، امام جمعه موقت شهرستان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص سخرانی های اخیر ترامپ اظهار کرد: انقلاب ما دارای یکسری ویژگی های خاص است که ترامپ، اسرائیل و یا سایر قدرت ها نسبت بدان بی توجه هستند.
وی در خصوص این ویژگی ها تبیین کرد: این که دشمن نسبت به میزان تاثیرگذاری شخصیتی چون امام حسین(ع) و قیام ایشان در روز عاشورا و هم چنین الگوپذیری ما از آموزه‌های ایشان غافل باشد امری بدیهی است.
امام جمعه موقت شهرستان قزوین ادامه داد: دشمن توانایی تجزیه و تحلیل تاثیر پذیری های ما را از ائمه ندارد چراکه چیزی از باور دینی و قلبی آن هم با درون مایه امامت و ولایت نمی‌داند.
قابل مطرح کرد: دشمن تنها توانایی درک نیروهای سرمایه‌دار و با نفوذ را دارد و نمی‌تواند اگاهی مناسبی نسبت به توانای های مسلمانان داشته باشد.
وی افزود: موضوع امامت، رهبری، ولایت، حادثه کربلا و نیز بحث شهادت‌طلبی از انرژی ها و الگوهای تاثیر گذاری است که ما همواره از انها استفاده می کنیم و طبیعی است که ترامپ به خاطر عدم شناختش نسبت به موضوعات این چنینی به اشتباه بیفتد.
امام جمعه موقت شهرستان قزوین ملت ایران را ملتی شهادت‌طلب عنوان کرد و گفت: ملت ما ملتی شهادت طلب هستند و در مقابل امریکا و اسرائیل که همواره از مرگ هراس دارند و این شهادت‌طلبی نکته‌ای حائز اهمیت در ایجاد انگیزه و امید در میان ملت ما می‌باشد.
قابل ابراز داشت: با توجه به مطالب مطرح شده امریکا هرگز شناخت کافی و لازم را برای مقابله با ایران نداشته و تنها به فکر رسیدن به برخی منافع و تجارت های سطحی خود هستند.
وی با اشاره به جنگهای امریکا با کشورهایی چون لیبی و ژاپن تصریح کرد: امریکا اقدامات خود را در این کشورها با اهدافش در ایران مقایسه می‌کند و با خود فکر می‌کند که می‌تواند با ترساندن ملت ایران انها را به زاند در بیاورد حال ان که به خاطر اعتقادات دینی ایرانیان این هدفی غیرممکن خواهد بود.
امام جمعه موقت شهرستان قزوین بیان کرد: ژاپن اراده لازم را برای بیرون کردن امریکا از کشور خود را ندارد ولی امریکا باید بداند که ایران همچون امریکا نبوده و هرگز زیر بار ظلم نمی‌رود.
قابل خاطرنشان کرد: امریکا از منافع ویژه‌ای در منطقه برخوردار است و از پشتیبانی و آغوش باز کشوری چون عربستان و نتانیاهو بهره‌مند است و لذا با این امید در منطقه حضور پیدا می‌کند.
وی در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: امریکا باید بداند که تنها سلاح امتیازآور و پیروزی‌بخش نبوده و تفکر و باورقلبی فرد پشت سلاح هم موثر است.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار