نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر یکپارچگی عراق گفت: نباید اجازه داد که امریکا و رزیم غاصب صهیونیسم کشورهای منطقه را دچار مشکل کنند بايد با قدرت در برابر تجزيه طلبی های بیگانگان در منطقه بایستیم و در این راستا ارتباطات بین‌ المللی و موضع ‌گیری ‌های حکیمانه کمک کننده است. 
کد خبر: ۸۹۳۵۸۲۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی; آیت ‌الله قربانعلی دری ‌نجف ‌آبادی در مراسم معارفه استاندار استان مرکزی ضمن قدردانی از فعالیت های "زمانی قمی" در دوران تصدی مسئولیت در این استان گفت: خدا را شاکریم که به واسطه نهضت انقلاب اسلامی، زمينه تحول عظيم در تمامی عرصه های مختلف نه تنها در سطح کشور و منطقه و در دنیای اسلام و بلکه بشریت فراهم شد.

 

وی آرمان ‌های انقلاب اسلامی را شایسته‌ سالاری، امانتداری، کفایت و فضیلت دانست و افزود: انقلاب اسلامی استقلال و سربلندی را جایگزین رذیلت ‌ها کرد و عقده‌های 200 ساله دوران نظام سلطنتی و حاکمیتی تاریخ کشور را گشود و تبدیل به شرایط عزت ‌آفرین کرد و بار دیگر امپراطوری قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در جهان شکل گرفت و در برابر قدرتهای پوشالی و شیطانی, قدرت مردم سالاری دینی و عشق به اهل بیت(ع) را به نمایش گذاشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان حرف اول را می زند و امروز در استانه 40امين سال پیروزی انقلاب اسلامی و در استانه فعاليت دولت دوازدهم و ماه پر عظمت محرم و تشییع سردار پاسدار شهید عبدالله خسروی در اراك, رسالت بزرگی بر دوش همه ما قرار دارد و امید است که دولت دوازدهم بیش از گذشته موفق باشد و سرانجامی عزتمند در کشور، منطقه و جهان برای ملت رقم بزند. 

 

 با اشاره به سخنان سخیف ترامپ علیه ملت ایران تصریح کرد: موضع گیری حکیمانه و حمایت از سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و خلیج همیشه فارس توسط رئیس جمهوری قابل قدردانی است، امریکا بعد از 39 سال با این سخنرانی آبروی خود را برد. این سخنان نشان داد که پیش‌بینی حضرت امام(ره) درباره امریکا كه استكبار جهانی قابل اعتماد نبوده و شیطان بزرگ است امروز برای همگان شفاف شده و به واقعیت پیوسته است. 

 

وی با تاکید بر یکپارچگی عراق گفت: نباید اجازه داد که امریکا و رزیم غاصب صهیونیسم کشورهای منطقه را دچار مشکل کنند بايد با قدرت در برابر تجزيه طلبی های بیگانگان در منطقه بایستیم و در این راستا ارتباطات بین‌ المللی و موضع ‌گیری ‌های حکیمانه در این مسیر کمک کننده است. 

 

دری‌نجف آبادی با ابراز امیدواری نسبت به اعمال مدیریت جدید و تحولی نو در استان مرکزی با حضور استاندار جدید گفت: استان مرکزی استان امام راحل و مقام معظم رهبری و 6 هزار و 200 شهید، سرمداران فاخر قلم و سیاست و بزرگان دین است این استان قلب و قطب صنعت کشور بوده که با فعال شدن سه هزار واحد صنعتی اش معجزه ای را در رشد اقتصادی کشور رقم خواهد زد. 

 

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری شرکت رنو فرانسه در کشور که 20 هزار میلیارد تومان ترنول مالی خواهد داشت، افزود: استان مرکزی با 1.5 میلیارد تومان صادرات غیرنفتی و پتروشیمی و همچنین قرار گرفتن در قلب کشور از نظر ترانزیت و حمل و نقل و ارتباط بخشی بین نقاط مختلف ایران، استانی سرشار از ظرفیت و مزیت است که باید از این پتانسیل در جهت توسعه آن بهره‌ مند شد. 

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این استان ظرفیت های عظیمی در بخش کشاورزی دارد از جمله در شهرستان خمین تولید هفت هزار تن لوبیا در سال، برخورداری از قطب گل و گیاه، سنگ و گردشگری در محلات، تولید کلزا، انار و پسته در ساوه، الیاف در دلیجان، تولید 50 هزار تن کشمش در خنداب در حوزه اقتصاد کشور بسیار نقش آفرین است که باید با مدیریت درست و مسئولیت ‌پذیری پرچم توسعه را به دوش گرفت.

 

وی افزود: نباید دولت صندلی‌ های خود را افزایش دهد بلکه باید چابک‌ سازی, سرمایه ‌های خود را در جهت توسعه استان ها به کار بگیرد. 

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به معارفه شهردار اراک بیان کرد: باید به شهر اراک نگاه ویژه‌ ای کرد و در راستای رفع آلودگی این شهر اقدام موثری صورت گیرد، همه مدیران باید با ضریب همکاری 100 درصدی و هم ‌افزایی حداکثری هماهنگ عمل کنند تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه ‌ای موفق در کشور به ثبت برسد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات