مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه با بیان اینکه ترامپ از قدرت اجرایی و اعتقادی سپاه بیمناک است، گفت: سپاه به تمامی وعده های خود، جامه عمل می پوشاند.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۳۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بشسج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد از عجز ترامپ در معرفی سپاه به عنوان تروریست خبر داد و اظهار کرد: ترامپ واقف است که سپاه صداقت در گفتار و عمل دارد و واهمه دارد که مبادا نیروهایش مانند داعش توسط سپاه قتل عام شوند.

وی سپاه را سرباز بی ادعای اسلام و ولایت و بازوی انقلاب عنوان و بیان کرد: امروز نیروهای سپاه نه تنها در قلب های ملت ایران بلکه در منطقه نیز نفوذ کرده و همه می دانند که سپاه حامی ملت های مستضعف جهان و امنیت آفرین و نجات بخش مظلومان از سیطره ظلم استکبار و صهیونیسم است.

    حجت الاسلام امیرنژاد امام خمینی(ره) را پایه گذار انقلابی عاشوایی و برگرفته از نهضت عاشورا دانست و اعتقاد به حرکت مردمی و بسیج عمومی، برخورد قاطع و اعتماد به نفس کامل، جذب ارتش در بدنه نظام و عدم همگرایی با جریان های انحرافی را از جمله مبانی فکری و اعتقادی ایشان برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه افزود: مردمی بودن، مذهبی بودن، اتحاد و وحدت ملی از شاخصه ها و مزایای انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب هاست و مفاهیم ایثار، شهادت، جهاد و تکلیف گرایی از رموز پیروزی این انقلاب است و  دشمن در تلاش است تا با نفوذ در ارکان قانونگذای و سیاستگذاری های کشور، این واژه ها را از مکتب فکری و عملی ملت ایران حذف کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها