تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی به‌میزان امکانات و توان خود در راستای توسعه ورزش در مناطق محروم و توجه به ورزش بانوان تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۴۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی، اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی به‌ویژه در مناطق محروم و توجه به ورزش بانوان می‌تواند موجب افزایش سلامت و نشاط در جامعه شود.

وی افزود: حضور جانبازان و معلولان در عرصه‌های ورزشی و همچنین موفقیت‌های آن‌ها در رقابت‌های پارالمپیک با همه سختی‌ها و مشکلات؛ از همت بلند، عزم و اراده قوی این عزیزان حکایت دارد و قطعاً بر توسعه نشاط میان این قشر مؤثر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت ورزش بانوان و فراهم بودن امکانات و شرایط لازم و متناسب برای انجام فعالیت‌های ورزشی در ابعاد همگانی و قهرمانی برای ایشان و توزیع متناسب منابع موجب بروز استعدادها و اشاعه نشاط میان نیمی از جمعیت کشور و به‌تبع آن افزایش نشاط در خانواده‌ها می‌شود.

وی تأکید کرد: آستان قدس رضوی‌ به‌میزان امکانات و توان خود در راستای توسعه ورزش در مناطق محروم و توجه به ورزش بانوان تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات