رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در تجمع اعتراض آمیر دانشجویان این دانشگاه در محکومیت ترامپ اظهارات نسنجیده، بی‌ارزش و غیرمنطقی رئیس جمهور امریکا علیه ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران را غیرقابل قبول عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۴۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی سلیمی شاملو گفت: سخنان سرشار از تحریف و فاقد نزاکت ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشانگر ضعف و ترس از قدرت ایران اسلامی هست که از نظر علم سیاست و اخلاق نیز مورد تایید نیست به نحوی که جهان یکپارچه آن را محکوم کرده است.

  وی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به رهبری ایالات متحده آمریکا فکر می‌کنند با اعمال تحریم‌ ها بتوانند علیه ملت ایران جنگ روانی ایجاد کنند در حالی که ملت ایران در طول سال ‌های دفاع مقدس و پس از آن عظمت خود را نشان داده است.

  سلیمی افزود: زمزمه امریکایی‌ها در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران و قرار دادن نام سپاه در لیست تحریم های خزانه داری آمریکا نشانگر این است که این مجموعه بزرگ با بسیج مردمی و سرداران سرافراز به رسالت خود درست عمل می کند.

  وی تاکید کرد: اکنون سپاه پاسداران و نیروهای مسلح با اتکا مردمی به دستاوردهای عظیمی در منطقه دست یافته است و از این دستاوردها حفاظت خواهند کرد.

   رئیس واحد میانه، با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه به کشوری تجاوز نکرده بلکه نقطه ثقل و لنگر ثبات در منطقه است تصریح کرد: سخنرانی مضطربانه رئیس جمهور آمریکا مهر تاییدی بر این واقعیت است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها مانع استوار و قوی در دست‌ یابی به اهداف شوم استکبار و ارتجاع در منطقه خاورمیانه است.

اظهارات نسنجیده و مضطربانه ترامپ اقتدار سپاه را نشان داد

   وی ادامه داد: دشمنی و بغض دشمنان نظام علیه فرزندان برومند و جان برکف ملّت درنیروهای مسلح به ‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبیعی است و مطمئناً در چیدمان تمامی توطئه های خود با شکست روبرو خواهند شد.

اظهارات نسنجیده و مضطربانه ترامپ اقتدار سپاه را نشان داد

   اعضای هیات رئیسه، کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی همچون "الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و من هم یک سپاهی ام" مواضع ضدایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند و بیانیه ای از سوی دفتر بسیج دانشجویی واحد میانه قرائت شد. 

 
 
 
ارسال نظرات