دستیار و مشاور عالی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در آئین اختتامیه نخستین جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی در تبریز گفت: آمریکا بداند که قدرت موشکی و مسائل منطقه ای همچون سوریه و عراق که به امنیت ملی ایران و امنیت منطقه مربوط می شود قابل معامله نیستند و آمریکائی ها مجبور به عقب نشینی در مواضع سیاسی و تحریم های ظالمانه علیه ایران خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۴۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش ایرنا، سرلشکر یحیی رحیم صفوی افزود: سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ثابت کرد که او بینش راهبردی نسبت به مسائل جهانی به خصوص منطقه غرب آسیا ندارد.
وی اضافه کرد: آمریکائی ها تحولات ایران و منطقه را درک نمی کنند و به نوعی دچار عقب افتادگی ذهنی هستند؛ آن ها شکست های مداوم از ایران خورده اند و ما نیز نباید هیچگاه از توطئه آمریکائی ها و عوامل آن ها همچون صهیونیست ها غافل شویم.
مشاور عالی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا باید بداند دوران زورگویی و عربده کشی از موضع یک ابر قدرت سال ها پیش به پایان رسیده و قدرت جهنمی آمریکا رو به افول و فرسایش است.
این خبر تکمیل می شود.
وی تروریستی نامیدن سپاه را اشتباه دیگر رئیس جمهوری آمریکا دانست و گفت: به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می کنم قدرت سپاه را از نظامیان خودش در عراق، سوریه و خلیج فارس سئوال کند.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا باید بداند که پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران و سپاه پاسداران یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران است.
سرلشکر صفوی افزود: پس از سخنان ابلهانه اخیر ترامپ، مقابله با آمریکا به گفتمان ملی در ایران تبدیل شده است و قوای سه گانه و نیروهای مسلح و ملت هوشمند، صبور و شجاع ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای هر گونه شرائطی آماده اند و به کمک خدا ملت ایران پیروز این صحنه خواهد شد.
وی تشریح کرد: با عنایت خداوند مهربان قدرت نظام اسلامی و وزن ژئوپلیتیکی و اعتبار بین المللی جمهوری اسلامی ایران در مقیاس منطقه ای و جهانی رو به افزایش است.
وی افزود: رئیس جمهوری آمریکا که به دنبال گرفتن امتیازات جدید از ایران است ، با سخنرانی اخیر و به اصطلاح خودشان راهبرد جدید و بکارگیری اسم مجعول در مورد خلیج همیشه فارس ، دچار خطای راهبردی شد.
وی همچنین در بیان رمز پیروزی ایران در تداوم دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت گفت: در زمان حاضر نسل های دوم و سوم فرزندان دلیر ایران در جبهه مقاومت اسلامی به دفاع استراتژیک ایران عمق بخشیده اند.
وی افزود: استمرار دفاع از سرزمین های اسلامی و روحیه جهادی و شهادت طلبی در میدان دفاع از عتبات عالیات در عراق و دفاع از حرم حضرت زینب (س) توسط شهدای مدافع حرم و سرکوب تروریسم تکفیری و شکست ائتلاف آمریکا و صهیونیست ها و بر خی از کشورهای منطقه در سوریه و عراق ثابت کرد که جوانان ما در مسیر رشد و تکامل معنوی، عقلانی و بالندگی آرمان های انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تا رسیدن به امنیت پایدار در منطقه و تمدن نوین اسلامی ایران هستند.
وی اضافه کرد: امتی که رهبری متقی، خردمند و شجاع و جوانانی آماده فداکاری در راه ارزش ها دارد در برابر هیچ قدرتی شکست نخواهد خورد و این خون شهیدان است که راه کربلا را برای مراسم اربعین حسینی باز کرده است.
دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد خون شهداء مدافع حرم راه قدس را بر مسلمانان باز کند.
وی همچنین با تاکید بر لزوم ترویج علوم و معارف دفاع مقدس در فضای مجازی گفت: علوم و معارف دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت، مفاهیمی عارفانه، عالمانه و هوشمندانه برخاسته از جهان بینی قرآنی و اسلام ناب محمدی است و ما و شما دانشگاهیان رسالت خودمان بدانیم که این تفکر برتر و مفهوم عمیق را در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه های بر خط و رسانه های تصویری ترویج دهیم.
سرلشکر صفوی تاکید کرد: اگر بتوانیم فرهنگ و معارف دفاع مقدس و سیره عملی شهدای عالیمقام خودمان را با استفاده از شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباطی نهادینه سازی کنیم، آن وقت فضای مجازی مهمترین رکن مقابله با دشمن خواهد بود.
سرلشکر صفوی در در تشریح مسائل جاری منطقه گفت: به فضل خدا و با تسلط دولت، ارتش و نیروهای حشد الشعبی عراق بر منطقه نفتی کرکوک توطئه تجزیه عراق با شکست مواجه خواهد شد.
وی گفت: عوامل جاه طلب وابسته به آمریکا و صهیونیسم در شمال عراق که به دنبال نمایش قهرمانی بودند، به این نتیجه خواهند رسید که ملت، دولت و کشور یکپارچه عراق قابل تفکیک و تجزیه شدن نیست و ایران هم تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را بر نمی تابد.
نخستین جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی به اهتمام دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان هم اکنون در سالن پتروشیمی تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات