گروه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در زادگاه شهیددکتر جباری فر از بانیان این امر در روستای ده برآفتاب خدمات رایگان ارائه کردند.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۵۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
مسئول گروه سیار دندانپزشکی دانشگاهارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیش از ۹ هزار روستایی کشور علوم پزشکی اصفهان در سفر به یاسوج گفت: این گروه ۱۳ سال قبل به همت ابراهیم جباری فر و همکارانش راه اندازی شد و سالانه خدمات دندانپزشکی معادل ۴۵۰ میلیون تومان به مردم روستا‌های دوردست کشور ارائه کرده است.

علیرضا فرزانه خو با اشاره به اینکه این گروه تاکنون چندین بار به ۱۰ استان کشور سفر کرده است افزود: دراین گروه سیار، حدود ۳۷ دندانپزشک حضور دارند که خدمات دندانپزشکی شامل پر کردن، عصب کشی و کشیدن دندان را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

وی گفت: افزایش تجربه کاری و خدمت به مردم روستا‌هایی که به خدمات دندانپزشکی دسترسی ندارند از جمله مهمترین اهداف سفر‌های این گروه به سراسر کشور است.

این گروه به روستای ده برآفتاب، زادگاه شهیددکتر ابراهیم جباری فر که از بانیان راه اندازی این گروه دندانپزشکی بود سفر کرده اند تا نام و یاد این پزشک مردم دار و هم نوع دوست را زنده نگه دارند و به مردم روستای او خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه دهند.

شهیددکتر ابراهیم جباری فر فوق تخصص دندانپزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در بیست شهریور سال ۱۳۹۴ در حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام به شهادت رسید.
ارسال نظرات