خبرهای داغ:
پنجشنبه و جمعه در قم برگزار خواهد شد:
دومین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین، پنجشنبه و جمعه، بیست و هفتم و بیست و هشتم مهرماه در قم برگزار خواهد ‌شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۷۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵

دومین همایش ملی هیأت‌‌های فعال در عرصه اربعین
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دومین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین با حضور مدیران بیش از چهارصد هیأت فعال در عرصه اربعین از سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

این همایش که به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود، پنجشنبه و جمعه، بیست و هفتم و بیست و هشتم مهرماه با سخنرانی حجج اسلام محمدرضا عابدینی، علیرضا پناهیان، سید هاشم الحیدری،سید حمید حسینی، حمید احمدی، جواد محرابی، داوود صالحی، و آقایان حاج حسین یکتا و سردار علی اکبر مداحی، حاج سعید قاسمی، حاج مهدی سلحشور و حاج مهدی رسولی برگزار می‌شود.


محورها و موضوعات همایش به تبیین سیاست‌ها و راه‌بردهای کلان اربعین، اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت اربعین96، ایجادهم‌افزایی بین هیآت، بررسی فرصت‌ویژه و ظرفیت‌های فرهنگی پیاده‌روی اربعین، تحلیل وضعیت کشور عراق واقتضائات فرهنگی آن، بررسی آسیب‌ها و راه‌های جلوگیری از انحرافات احتمالی، بررسی راه‌کار‌های کاهش مشکلات زائران و تسهیل مشکلات آنان اختصاص پیداکرده است.


ارائه تجربیات هیات ها در پیاده‌روی اربعین، برپایی نمایشگاه و فروشگاه تخصصی اربعین، اهداي «بسته محتوایی اربعین»، رونمایی کتاب و صدور بیانیه برخی از حاشيه‌هاي دومین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین خواهد بود.

گفتنی است «جامعه ایمانی مشعر» حلقه‌ای دوستانه برای حضور هیأت‌های کشور عزیزمان است که با پیوستن روزافزون هیأت‌های حسینی می‌رود تا محفلی بزرگ برای همدلی و هم‌سویی همه هیأت‌های سراسر کشور باشد. مهم‌ترین تأثیر این جامعه بزرگ ایمانی، ایجاد فرصت‌های یکسان برای تمام هیأت‌ها در سراسر کشور است که امکان پیشرفت کمی و کیفی هم افزایی و نزدیک شدن هر چه بیشتر همه اعضا را برای نیل به جایگاه هیأت تراز انقلاب اسلامی فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها